Fragt af pallevarer fra Esbjerg til Sjælla~
Fra : Flemming Møller

Dato : 27-06-03 18:38

Jeg mangler kontakter med vognmænd som kører tomme fra Esbjerg til Sjælland,
eller om nogen ved hvor man finder sådanne kontakter.

Vh Flemming
www.biofyr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-03 23:37

"Flemming Møller" <britta-flemming@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Sjælland,
> eller om nogen ved hvor man finder sådanne kontakter.

Nu er det vel ikke hel ligegyldigt, hvilke vogne, du søger.

Hvilket gods drejer det f.eks. om? Er det bulk eller styrtegods eller
stk.gods/palleteret gods.

Du kan evt. tale med den lokale fragtmand. Han har altid nogle idéer alt
afhængig af godsart og -mængde Prøv også at se i de gule sider under
vognmænd og under transport.

Hvorvidt du kan regne med, at de vil tage det som returgods til Sjælland -
ja, se det er det, en speditør får penge for at inde ud af, for han skal
have fingeren på pulsen hele tiden.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Flemming Møller

Dato : 28-06-03 10:47

Det er palleterede sækkevarer 3- 12 paller, og det så kontakten til vognmænd
som ved lejlighed kører tomme retur til Sjælland jeg mangler. Jeg har ringet
til mange!!! og ikke fundet de rigtige! Er der ikke en internetforum for
disse kontakter?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-06-03 15:07

On Fri, 27 Jun 2003 19:38:06 +0200, "Flemming Møller"
<britta-flemming@jyde.dk> wrote:

>Jeg mangler kontakter med vognmænd som kører tomme fra Esbjerg til Sjælland,
>eller om nogen ved hvor man finder sådanne kontakter.

Jeg har sendt dig en mail

/Mogens