Skærme
Fijala 3554
Gode fladskærme 17"-19"
Fra : Michael Kristensen

Dato : 27-06-03 16:16

Til dem, der ligesom mig leder efter en god fladskærm, kan jeg da lige
"offenligøre" min liste med de skærme, som jeg kigger på:

Mærke Model Str. Tid Højt. Pris

Acer 712 17" 20ms Ja 3400
LG 1710B 17" 16ms Nej 3800
Mag Alu 17" 16ms Ja 4100
AOC LM800 18.1" 23ms Nej 4100
Acer 732 17" 16ms Ja 4400
LG 1811s 18" 25ms Nej 4200
Samtron 91s 19" 25ms ? 5300
Samsung 191T 19" 25ms Nej 5600
Acer 922 19" 25ms Ja 6000

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 27-06-03 19:05

Michael Kristensen wrote:
> Til dem, der ligesom mig leder efter en god fladskærm, kan jeg da lige
> "offenligøre" min liste med de skærme, som jeg kigger på:

Den ville måske være mere spændende hvis du fortalte hvorfor du har
valgt de pågældende, og måske hvorfor du har fravalgt andre.

Mvh

Bruno

Fra : Michael Kristensen

Dato : 27-06-03 20:58

> Den ville måske være mere spændende hvis du fortalte hvorfor du har
> valgt de pågældende, og måske hvorfor du har fravalgt andre.

Det har jeg faktisk lidt svært ved. Jeg startede med at tage alle skærmene,
der findes på edbpriser.dk med.

Først blev en del frasorteret p.g.a. pris. (mit budget hedder max. 6000)
Derefter røg alle 17" med over 20 ms og alle 18" og 19" over 25 ms.
Derefter røg nogle p.g.a. design.
Andre røg på dårlige anmeldelser diverse steder.

Fra : Jacob Riis

Dato : 27-06-03 21:57

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Til dem, der ligesom mig leder efter en god fladskærm, kan jeg da lige
> "offenligøre" min liste med de skærme, som jeg kigger på:
>
> Mærke Model Str. Tid Højt. Pris
>
> Acer 712 17" 20ms Ja 3400
> LG 1710B 17" 16ms Nej 3800
> Mag Alu 17" 16ms Ja 4100
> AOC LM800 18.1" 23ms Nej 4100
> Acer 732 17" 16ms Ja 4400
> LG 1811s 18" 25ms Nej 4200
> Samtron 91s 19" 25ms ? 5300
> Samsung 191T 19" 25ms Nej 5600
> Acer 922 19" 25ms Ja 6000

Jeg kan se du er ved at købe ny skærm. Hvis du kan tysk kan jeg anbefale at
kigge på http://www.prad.de I deres board finder du blandt andet
"Testberichte" og "Kaufberatung" sektionen. Der er masser af gode tråde.

--
Jacob, Acer AL732