Køleskab køler ikke.
Fra : sualc

Dato : 27-06-03 08:07

Jeg har et blomberg køleskab ca.3 år gammelt. Jeg har fundet et hul på
kølesystemet dvs. en revne nede ved kompressoreren, hvor der er løbet
noget væske ud. Kan man fylde noget nyt på, så det kan komme til at
køle igen?

Tak Claus

Fra : zigge

Dato : 27-06-03 08:46

"sualc" <sualc79@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kølesystemet dvs. en revne nede ved kompressoreren, hvor der er løbet
> noget væske ud. Kan man fylde noget nyt på, så det kan komme til at

Ja da, men du skal have en køleskabsreparatør til at gøre det, da der skal
fyldes en meget nøjagtig mængde på og det kræver en del specialudstyr. Men
det skulle saktens kunne betale sig at lave et så nyt køleskab. Jeg vil
gætte på at du bliver lettet for mellem 500 og 1000 Kr for arbejdet.

Mvh
//zigge

Fra : KsK

Dato : 05-07-03 23:44

> gætte på at du bliver lettet for mellem 500 og 1000 Kr for arbejdet.
>
> Mvh
> //zigge

det er vist længde side du ha haft håndvæker inden for døre
KsK