S Børneporno
Fra : Anders Nielsen

Dato : 27-06-03 07:53

Hej i gruppen

Har efterhånden fået samlet en del børnebilleder både
fra udland samt indland.

Har desuden en del film med både piger og drenge.

Sælger gerne og ikke mindst byttes billeder.

Er du interesseret så mail venligst til min hjemmemail:

anders_nielsen@europe.com

Med venlig hilsen

Anders

Fra : Heidi

Dato : 27-06-03 08:10

Anders Nielsen wrote:
> Hej i gruppen

Enten er du en meget modig mand - eller også er du en troll.
Jeg håber på det sidste.

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Helle

Dato : 27-06-03 08:36

"Anders Nielsen" <anders_nielsen@europe.com> wrote in message
> [...]
>
> Sælger gerne og ikke mindst byttes billeder.
>
> Er du interesseret så mail venligst til min hjemmemail:

Jeg håber satme du er bare er en troll. Men alligevel er du jordens dummeste
svin. Iiih hurra hvor er det vel nok morsomt at lave sjov med at sælge
børneporno. Klamme idiot.

Fra : Gorgeous

Dato : 27-06-03 10:38

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
dummeste
> svin. Iiih hurra hvor er det vel nok morsomt at lave sjov med at sælge

Rolig nu... Vi ved jo ikke om han har noget, og i så fald så skal politiet
nok klare resten.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 27-06-03 14:14

"Gorgeous" <skrid@med.dig> wrote in message

> Rolig nu... Vi ved jo ikke om han har noget, og i så fald så skal politiet
> nok klare resten.

Det må vi se om de gør. Der er røget en anmeldelse afsted til dem

--
Niels Henriksen

Fra : Peter M

Dato : 27-06-03 19:56

Hej DSS
Vi kan jo bare håbe at det er en syg ide han har fået til evt at lokke
børnepillere til, så han kan melde dem til http://www.anmeldelse.politi.dk/
Mennnnnnn, en syg måde at gøre det på.

Mvh
Peter M

Fra : Gorgeous

Dato : 28-06-03 03:51

"Peter M" <lpm@it_dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vi kan jo bare håbe at det er en syg ide han har fået til evt at lokke
> børnepillere til, så han kan melde dem til

Ja du har ret.
Det kunne oxo være kriminalpolitiet selv som der har postet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-03 14:14

In news:10566968700.770600530392898@dtext.news.tele.dk, Anders Nielsen
<anders_nielsen@europe.com> wrote:

[klip]

Newsgroups: dk.snak.seksualitet
From: Anders Nielsen <anders_nielsen@europe.com>
Subject: =?ISO-8859-1?Q?S B=F8rneporno?=
Date: 27 Jun 2003 06:52:54 GMT
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?ip=193.88.15.198&host=&ns=&pageid=78&action=cmsview&lang=da
http://dweb.news.tele.dk/
Gaaab.

--
-Jens B.

Fra : Q

Dato : 27-06-03 15:33

"Anders Nielsen" <anders_nielsen@europe.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen

Anmeldelse sendt via http://anmeldelse.politi.dk

god fornøjelse narrøv

du har lige ødelagt mit ellers gode weekendhumør

/peter

Fra : Gorgeous

Dato : 27-06-03 15:32

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Anmeldelse sendt via http://anmeldelse.politi.dk
>
> god fornøjelse narrøv
>
> du har lige ødelagt mit ellers gode weekendhumør

Rolig nu...... Calm down.... Lad nu være med at hidse dig for meget op, det
er weekend

Fra : Q

Dato : 27-06-03 15:44

"Gorgeous" <skrid@med.dig> skrev i en meddelelse

> Rolig nu...... Calm down.... Lad nu være med at hidse dig for meget op,
det
> er weekend

Nej!... fame ikke sålænge den klaphat kan få lov til at sidde og kigge på
børn mens han "flår i aben" eller hvad han nu gør....... Det er da sygeste
man kan forestille sig..

/peter

Fra : Gorgeous

Dato : 27-06-03 15:51

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Nej!... fame ikke sålænge den klaphat kan få lov til at sidde og kigge på
> børn mens han "flår i aben" eller hvad han nu gør....... Det er da

Hvor ved du fra at han faktisk har child pr0n???

Fra : Q

Dato : 27-06-03 16:18

> Hvor ved du fra at han faktisk har child pr0n???

Det ved jeg ikke, men vedkommende antyder det jo selv, og det er nok til
mig..

Vi må antage at politiet finder ud af om han har eller ikke har.. det er
ikke mit problem

/peter

Fra : Gorgeous

Dato : 27-06-03 17:12

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig..
>
> Vi må antage at politiet finder ud af om han har eller ikke har.. det er

Nej.... Så gear lidt ned en anden gang.

Fra : Q

Dato : 27-06-03 18:01

> Nej.... Så gear lidt ned en anden gang.

Hmm.. har ikke været i det høje gear endnu....

Jeg reagerer måske lidt kraftigt, men IMO er børnepornografi et problem der
skal tages alvorligt, og udover det, finder jeg det temmeligt provokerende
og direkte modbydeligt at udbyde den type pornografi til salg..

/peter

Fra : Gorgeous

Dato : 27-06-03 18:03

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal tages alvorligt, og udover det, finder jeg det temmeligt provokerende
> og direkte modbydeligt at udbyde den type pornografi til salg..

Det er sgu nok bare en troll... Selvfølgelig har manden da ikke indenlands
børnepornografi... Det bliver så vidt at jeg har set i tv, optaget i det
fjerne østen.
Nææ gamle jas. Nu aflægger politiet ham nok et lille besøg, og så bliver de
garanteret skuffede og manden der postede indlægget får sig en stor
forskrækkelse.

Fra : Q

Dato : 27-06-03 18:16

> [...]
de
> garanteret skuffede og manden der postede indlægget får sig en stor

Jeg vil da håbe at han skider i bukserne... Børneporno er da ikke engang
noget man vil lave fis med..

Jeg tror da ikke engang BW kunne finde på at trolle på den måde..

/peter

Fra : Jens og Jannie

Dato : 27-06-03 19:19

Gorgeous wrote:

> Nej.... Så gear lidt ned en anden gang.

Hvorfor hvis man har brug for at rase lidt ud, kan jeg da ikke se, at der
skulle være en bedre person at svine til. godt nok skriver han ikke direkte
at det drejer sig om porno, men det må man da gå ud fra når det er postet i
en erotik gruppe.

Jens

Fra : T'abula R'asa

Dato : 27-06-03 17:34

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Peter skrev bl.a.:

> [...] ikke sålænge den klaphat kan få lov til at sidde og kigge på
> børn mens han "flår i aben" eller hvad han nu gør... Det er da
> sygeste man kan forestille sig...

" Pædofile findes i alle samfundslag, og de fleste er mænd, men
Preben Hertoft [professor i sexologi, dr. med.] vil ikke gå med til
at kalde pædofili og trang til at kigge børneporno for egentlig sygdom. "

Kilde: Berlinske Tidende, 15. april 1998.

Kommentaren herfra kan nu alligevel gøres endnu kortere:
http://community.webshots.com/sym/image5/6/40/13/61164013ArLRZZ_fs.jpg

PSW

Fra : Q

Dato : 27-06-03 18:12

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Preben Hertoft [professor i sexologi, dr. med.] vil ikke gå med til
> at kalde pædofili og trang til at kigge børneporno for egentlig sygdom.
"

Fint nok, men det er stadig sygt i mine øjne..
har du aldrig dårlig samvittighed over at sidde og flå i aben mens du kigger
på små børn der garanteret ikke dyrker sex med voksne af egen fri vilje?

Eller er du en af dem der tager til Thailand eller lignende steder og
"lejer" en 8 årig i en uges tid ?
Det kan da godt være din samvittighed siger det er OK fordi du hjælper en
fattig familie til at få mad på bordet, men har du tænkt over hvordan du
ville have det med at dine forældre lejede din røv ud for at skaffe penge?..

Der må da være gået etellerandet galt i den pædofiles opvækst som gør at
vedkommende får den slags lyster....

/peter

Fra : FRANK JØRGENSEN

Dato : 27-06-03 18:18

Hold da kæft anders,gå ud og skyd dig selv,husk at ramme første
gang,perverse narrerøv.

Fra : Gorgeous

Dato : 28-06-03 02:32

"FRANK JØRGENSEN" <FRANKIEBOY@MAIL.DK> skrev i en meddelelse
> Hold da kæft anders,gå ud og skyd dig selv,husk at ramme første
> gang,perverse narrerøv.

Hop over i muddergruppen med dig.

Fra : Georg

Dato : 28-06-03 04:02

Har i nogensinde set "begærets butik" af Stephen King. Ingen vil jo være så
dumme, at skrive noget sådant om sig selv, men derimod om andre man måske er
blevet uvenner med. Prøv lige at bruge indersiden af kraniet!!

Georg

Fra : Gorgeous

Dato : 28-06-03 04:32

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

er
> blevet uvenner med. Prøv lige at bruge indersiden af kraniet!!

OT

Fra : Ralph

Dato : 28-06-03 10:22

Hvor er det sjovt at se, jeres måde at reagere på.

I bliver harme over at der sidder en knægt på 16 og skriver sådan et indlæg.

Hvad tror i at han forventer af det? Netop...at i reagerer som i gør.

Prøv næste gang at være de voksne, og ignorer den slags TOTALT.

Ralph.

Fra : Gorgeous

Dato : 28-06-03 10:36

"Ralph" <Raprap@tdcadslxxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad tror i at han forventer af det? Netop...at i reagerer som i gør.
>
> Prøv næste gang at være de voksne, og ignorer den slags TOTALT.

Jeps... Du har ret.

Fra : KsK

Dato : 01-07-03 00:52

> Jeps... Du har ret.

med mindre han kommer fra Ringsted af !!!!
jeg tror nu også det er en troll men nå man kigge på dato for afsendelsen
bør man nok give den lidt opmærksomhed !!!

KsK

begin 666 cry.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,-`"DI`#$I"#$Q")R<`*6E`*VM`````+6U`,;&`,[.`-;6
M`$)KG-[>`.?G`#$I`````"'_"TY%5%-#05!%,BXP`P$````A^00!&0`/`"P`
M````#P`/```$9O!)*8*X,[\[""D'E@G%8'R%<2#")! F>AP&DK1;7( S4K<G
MCT$U&]INP1315TLH!*?=;(5 +)Q/@[17M2X4C(!VVK4M%@P&L#=L@]42E:^*
M-3 :N(<A05>\\1I#6&DB&GH&%WD2$0`A^00!&0`/`"P)``<`! `%```$"_"A
M]])3%-.W%NT1`"'Y! $9``\`+ D`" `%``8```0-\*5'J:J/L5 ;7<N'10`A
=^00%&0`/`"P'``L`!0`#```$"/#)QR9K@LH(`#L`
`
end

Fra : T'abula R'asa

Dato : 27-06-03 23:01

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Jeg refererede til dr. med. Preben Hertoft, som tilbage i 1998 blev
citeret for udtalelsen, at pædofili og trangen til at kigge på
børneporno ikke kan karakteriseres som en egentlig sygdom.

Peter skrev bl.a.:

> Fint nok, men det er stadig sygt i mine øjne...

Selvom man vælger at tro, at månen er lavet af ost, ændrer det ikke
meget på virkeligheden. Og er virkeligheden ikke netop som ovenfor
beskrevet, er den under alle omstændigheder, at ikke alle fagfolk
betegner pædofili som en sygdom.

Og videre:

> Har du aldrig dårlig samvittighed over at sidde og flå i aben mens
> du kigger på små børn der garanteret ikke dyrker sex med voksne af
> egen fri vilje?

Nu er jeg veganer, så jeg flår normalt ikke i nogen aber - men jeg
ved heller ikke, om jeg ville få dårlig samvittighed over noget, som
andre måtte have begået. Men jeg ville nok enten " filtrere indholdet "
eller helt fravælge det, hvis det tydeligt fremgik, at det pågældende
barn (virkelig) ikke brød sig om, hvad det deltog i. Men det kan kun
blive til spekulationer, eftersom jeg ikke ligger inde med materiale
af børn, som har sex med voksne. Hvad havde du forventet.

Diskussionen er ellers interessant nok, og internt tages den også op;
" den pædofile konflikt " mellem på den ene side at tænde på tanken
om børn, som deltager i sexuelle aktiviteter, og den på den anden
side, at disse måtte lide både fysisk og psykisk overlast.

PSW

--
Bim bam busse,
hun har en lille kusse

Det eneste, jeg drømmer om,
det er at være tæt på den
& undgå storkens spidse næb
& også undgå slid & slæb

Bim bam busse,
hun har en lille kusse

Hun smiler når vi spiser mad,
så jeg kan sagtens være glad
Selvom vejret det er vådt,
hygger vi dog smadder godt

Bim bam busse,
hun har en lille kusse

Fra : t3ch.dk

Dato : 27-06-03 23:12

LOL

Bim bam busse,
hun har en lille kusse

Det eneste, jeg drømmer om,
det er at være tæt på den
& undgå storkens spidse næb
& også undgå slid & slæb

Bim bam busse,
hun har en lille kusse

Hun smiler når vi spiser mad,
så jeg kan sagtens være glad
Selvom vejret det er vådt,
hygger vi dog smadder godt

Bim bam busse,
hun har en lille kusse

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-06-03 02:51

On Sat, 28 Jun 2003 00:11:30 +0200, "t3ch.dk" <t3ch@t3ch.dk> wrote:

>LOL
>
>Bim bam busse,
>hun har en lille kusse

http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html

" Vær din egen kritikker
På Usenet er man sin egen kritikker og redaktør. Man skal altid tænke
på, at det man skriver er offentligt tilgængeligt for alle med
Internetadgang. Ens chef, forældre, børn og fru Jensen nede på hjørnet
kan læse det man skriver. Desuden opbevares det normalt for fremtiden
på "
--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.