Defekt CPU
Fra : GNJ

Dato : 26-06-03 19:46

Hej Alle
Jeg har et lille spørgsmål, som lyder sådanne.mit bundkort er et ecs k7s5a
er det noget lort da jeg synes der er mange som skriver om det herinde?

Hvad kan slå en CPU ihjel?

MVH

Gert

Fra : Kim Nielsen

Dato : 27-06-03 00:04

"GNJ" <gnj@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
k7s5a
> er det noget lort da jeg synes der er mange som skriver om det

Har du prøvet med ingen køllining ?

Eller over spænding eller en hammer, eller træde på den? !.

Du skal iøvrigt ikke tro på alt hvad du læser på web/ng - brug din
fornuft hvis du har en sådan.

Hvis de er mange der skiver om dit mb så er det fordi det er ?? -
billigt, populært, nemt, eller ?.

Hvis der er mange der køber det - ja så er der også mange der får
problemer med det - og måske er det derfor du har læst om det.

P.s et lille tips - du kan søge i brevhoveder efter et bestemt ord -
når du bruger Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158 - som du gør.

- § - Kim Nielsen - § -

Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-06-03 06:29

> Hvad kan slå en CPU ihjel?
Min fortrukne metode er TNT i stor mængter. Men det er også brugbart at
kasten den ud fra S-toget i fuld fart. Problemet er bare at finde stumperne
igen så man kan side og glædes over sin bedrift.

/Thomas