hvilke udstødning??
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 26-06-03 16:47

hvilke udstødning skal jeg vælge til min aprilia habane??
den skal være billig, og ikke være lovlig..

--
Dennis
Randers

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-06-03 17:51

"D19SakaPOPPE" <D19S@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> hvilke udstødning skal jeg vælge til min aprilia habane??
> den skal være billig, og ikke være lovlig..

> [...]

Hvad er billigt ?
Jeg mener at have hørt at de kan købes fra 500.- og op, men du får så også
hvad du betaler for.

Kim Larsen

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 26-06-03 18:07

Thansen har en til 500,- men måske er der en der er bedre, måske lidt
dyrer??

--
Dennis
Randers

Fra : m.o.b.

Dato : 26-06-03 18:44

Du kan købe en prestigo potte hos Protuna.
Den yder godt til prisen (omkring de 500kr)!

Held og lykke

Fra : Freeman^

Dato : 27-06-03 23:31

"m.o.b." <money@over.bitches> skrev i en meddelelse
> Du kan købe en prestigo potte hos Protuna.
> Den yder godt til prisen (omkring de 500kr)!
>
> Held og lykke
>
> Hvilken udstødning der er god, kommer helt an på hvilket cylinderkit din
scooter har på... Hvis du har lovligt på, kan jeg anbefale en Technigas Next
eller en Arrow, der begge er 50cc potter