Stelnummer på havetraktor - hvor?
Fra : Kristian Thorning

Dato : 26-06-03 13:06

Hej,

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde stelnummeret på min havetraktor?
jeg har set nogle traktorer har en mærkat bag sædet, det har min ikke. (Min
traktor er en Husqvarna)

På forhånd tak

Mvh. Kristian

Fra : jess

Dato : 26-06-03 17:04

på min stiga park. sidder typepladen på batterikassen

det er de lidt billigere traktore der sidder et klistermærke bag sædet på

men din husqvarna har vel så et motor nr. det står på blæser huset på siden
og

hvis det så osse mangler. så må sælger heller forklare hvorfor at de to ting
mangler

enten over for dig eller politiet. hvis du går til politiet og din
græsfætter er varm. så

tager de den fra dig. og du skal sagsøge manden for at få dine penge
tilbage. hmm

mvh.

Jess

$0$13196$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Kristian Thorning

Dato : 27-06-03 07:44

Jeg fandt motornummeret (en lille plade nittet fast i blæser huset)!

Mvh. Kristian

Fra : Henning Lund

Dato : 27-06-03 14:53

Kristian Thorning skrev:
> Hej,
>
> Er der nogle der ved hvor jeg kan finde stelnummeret på min
> havetraktor?

Der er intet lovmæssigt krav om stelnummer på en havetraktor, så du skal
ikke regne med at finde en på din, kun ganske få dyre traktorer har
stelnummer.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Emil Gundersen

Dato : 29-06-03 22:56

Hejsa

> Er der nogle der ved hvor jeg kan finde stelnummeret på min havetraktor?
> jeg har set nogle traktorer har en mærkat bag sædet, det har min ikke. (Min
> traktor er en Husqvarna)

Husqvarna Rider modeler har en mærkeplade, på venstre side under sædet.
Hvis det er blevet fjernet er der 2 små huller efter de 2 popniter det
har sidet med.

De alm. traktore ved jeg ikke hvor evt. har et nr henne