Diskret sex i det fri i Storkøbenhavn
Fra : Miss Dirty

Dato : 26-06-03 11:01

Hejsa,

Jeg leder efter en diskret sted hvor jeg og min frække elsker kan have
sex i det fri her i sommeren. Vi er ikke interesseret i at blive
"taget på tæppet" af nogen, så derfor -

Er der nogen der kan anbefale et udendørs sted / steder i
Storkøbenhavn, gerne med lidt skov, hvor der generelt ikke rigtig
kommer nogen? Hvor man kan komme til at udfolde sig sexuelt

Tusind tak...

Christina

Fra : Peter

Dato : 26-06-03 12:40

"Miss Dirty" <component@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Storkøbenhavn, gerne med lidt skov, hvor der generelt ikke rigtig
> kommer nogen? Hvor man kan komme til at udfolde sig sexuelt

Nårhhh og så tænkte du at du lige kunne få nogle fede adresser, hvor du
kunne stå og lure . Næeh den går ikke.

Fra : Gorgeous

Dato : 26-06-03 14:52

> Nårhhh og så tænkte du at du lige kunne få nogle fede adresser, hvor du
> kunne stå og lure . Næeh den går ikke.

LOL

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 26-06-03 14:59

Du må da gerne komme hjem i min baghave, min hund bliver sikkert glad

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 26-06-03 15:15

> [...]
> Storkøbenhavn, gerne med lidt skov, hvor der generelt ikke rigtig
> kommer nogen? Hvor man kan komme til at udfolde sig sexuelt

Kan anbefale Anal- Lunden........