BG Netbank virker i OS2 4, 61
Fra : Bent Nielsen

Dato : 31-03-01 14:05

Hej

har lige testet den BGnetbank i OS2 warp 4

Har lige overf›rt 100DKR i test og den har svaret ok.

BN

Fra : The Amazing Grace

Dato : 31-03-01 16:03

Bent Nielsen wrote:

> Hej
>
> har lige testet den BGnetbank i OS2 warp 4
>
> Har lige overf rt 100DKR i test og den har svaret ok.
>
> BN

Godt at høre. Hvad version fixpak, Java og Netscape bruger du?

Mads Hansen

--
I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........

Fra : Knud Berggreen

Dato : 31-03-01 18:27

In <3AC5D5F0.1A016880@x2000.dk>, on 03/31/2001
at 02:04 PM, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk> said:

>Hej

>har lige testet den BGnetbank i OS2 warp 4

>Har lige overf rt 100DKR i test og den har svaret ok.

Jeg mener ikke at der har været nogen tvivl om dette?
Jeg har dog påpeget at den ikke har været stabil med hensyn til korrekt visning
af oplysninger, men det kan sagtens have været et generelt databaseproblem hos
BG Bank.

/Knud