problem med formmail
Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 31-03-01 13:27

Hvordan får jeg mit formmail indhold til at være ren tekst når den åbnes i
email programmet outlook ?
i øjeblikket viser den "grafisk"resultatet altså at selve bestillingssiden
vises !

MVH
--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 31-03-01 18:09

> [...]
> email programmet outlook ?
> i øjeblikket viser den "grafisk"resultatet altså at selve bestillingssiden

Hvordan har du gjort det?

Har du noget source?

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 01-04-01 13:27

se på min source

undskyld, jeg tænkte ikke lige over at sende det med første gang !

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

> Hvordan har du gjort det?

Sådan her.......

<head>
<title>bestilledokument</title>
<link rel="stylesheet" href="../Styles/hoved_style_sheet.css"
type="text/css">
</head>

<form name="form1" method="post" FORM
action="http://www.mira.dk/cgi-bin/FormMail.pl" >

<input type=hidden name=recipient value=tomvik@hotmail.com>
<input type=hidden name=required
value="chrnummer,telefonnummer,traffetid">
<input type=hidden name=env_report value="REMOTE_ADDR, HTTP_USER_AGENT">
<input type=hidden name=sort
value="chrnummer,fornavn,efternavn,telefonnummer,traffetid,kommentar,emailad
resse">
<input type=hidden name=title value="Tak for dit brev">
<input type=hidden name=return_link_title value="Tilbage til
hovedesiden">
<input type=hidden name=return_link_url target="_parent"
value="http://www.avlscentret-kollund.dk/bestilling/bestilling_right.htm">
<input type=hidden name=html value=yes>
<input type=hidden name=text_color value=#000000>

> Har du noget source?

jeps