MS Windows
briani 27239
midi afspillning
Fra : LH

Dato : 25-06-03 12:05

Hej med Jer

Jeg har ikke lyd på midifiler? Hvorfor kan jeg ikke det?

Følgende system bruges:

WindowsXP Pro
AC97 Audio
MPU-401-Kompatibelt Audio MIDI Enhed

Ifølge enhedshåndtering virker alt korrekt.

Windows starter mediaplayer op og gør igang, men der er ingen lyd. Andre
formater afspilles fint.

Fra : Madsen

Dato : 25-06-03 13:10

"LH" <lisbeth.hind@skolekom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med Jer
>
> Jeg har ikke lyd på midifiler? Hvorfor kan jeg ikke det?

Måske midi er slået fra i lyd-indstillingerne.
Eller bare skruet helt ned.

mvh MM

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 27-06-03 21:48

On Wed, 25 Jun 2003 13:05:01 +0200, "LH" <lisbeth.hind@skolekom.dk>
wrote:

> [...]
>
>Ifølge enhedshåndtering virker alt korrekt.
>
>Windows starter mediaplayer op og gør igang, men der er ingen lyd. Andre

MPU-401 er den eksterne MIDI-udgang, som anvendes til at tilslutte
andre MIDI-enheder, f.eks. et MIDI-keyboard.

På et PCI- eller ISA-lydkort findes denne tilslutning i det stik,
hvor man også kan tilslutte en joystick. Dette stik findes ikke altid,
hvis lydkortet er integreret i bundkortet,.

Har du ikke mulighed for at vælge en anden MIDI-enhed under
Start > Indstillinger >Kontrolpanel >Multimedier >Lydenheder
>Afspilning af MIDI-musik?
(Win 2000 - jeg ved ikke om det hedder sådan under Win XP Pro)

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : keldorff

Dato : 28-06-03 08:05

det er i virkeligheden en kollega der har problemet, jeg chekker dit forslag
ved næste besøg. Tak.

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:rlapfv4thek99tiqit0hcspdurs1a4q7sn@4ax.com...