Flash 5 og XML ???
Fra : Nis

Dato : 31-03-01 11:29

Er der nogen her der har "prøvet" med XML i Flash?
Nu har jeg rodet med det et par timer, og ud over meget dårlige
resultater, har det næsten taget livet af min pc'er. Det er trods alt en
Athlon 750 med 256MB ram.
Det kan sg. da ikke være rigtigt...

Nis.

Fra : Stefan Siig

Dato : 05-04-01 14:36

Jeg har arbejdet en del med XML i VB og i ASP, nu er turen så kommet til
FLASH.
Jeg har ikke oplevet at det er langsomt, men derimod at det er meget
anderledes fra alt mulig andet XML.

Så hvis nogen har nogle fla - filer som tester lidt med noget XML er jeg
meget interesseret, eller evt. nogle links til noget om XML i Flash.

/Stefan