Skærme
Fijala 3554
Sort 19'' CRT skærm i en ordentlig kvalite~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 24-06-03 23:56

Findes en sådan?

Den skal anvendes all-round til kontor, spil, DVD mv. Har indtil nu brugt en
ViewSonic G800, så jeg har været nogenlunde godt vant.

/Anders

Fra : Simon [8230]

Dato : 27-06-03 10:46

Hej Anders

Jeg har selv en LG Flatron 915FT+ (1280*768/100Hz) modellen er dog en anelse
dyrere end det du efterlyser. Flatron skærme fåes også indenfor den
prisramme du opstiller fx: http://makeashorterlink.com/?T1DC61215 - men så
er der så lige det med farven

Hvis du insistere på at ville ha den sorte farve, og derved muligvis slække
på den billedkvalitet du får, så ville jeg vælge Compaq S9500
Black/Silver(0.22 DP) eller IBM(0.26 DP). Jeg har selv haft en AOC, den er
ok, men så er det også det. Iliyama som shg.dk er begyndt at forhandle
skulle være af fin kvalitet, men de ligner bare noget der er løgn (efter min
ydmyge mening)...

Håber du finder det du søger.

Simon

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 29-07-03 16:27

"Simon [8230]" <handel@FJERNDETMEDSTORTzimon.dk> wrote in message

> [...]
anelse
> dyrere end det du efterlyser. Flatron skærme fåes også indenfor den

Er LG Flatron det bedste i kr. 3-5000,- klassen, der kan fås? Er det
trinitron med de 2 (irriterende) streger foroven og forneden på skærmen?

/Anders

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 29-07-03 22:07

Anders Lau Mandsholm wrote:

> Er LG Flatron det bedste i kr. 3-5000,- klassen, der kan fås? Er det
> trinitron med de 2 (irriterende) streger foroven og forneden på skærmen?

Nej.

"No annoying horizontal tension wires, as seen on other flat monitors".

citeret fra;

http://www.lgeus.com/Product/Monitor/915ft.asp

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 31-07-03 12:04

"Anders Lau Mandsholm" <anders@mitefternavn.dk> wrote in message
> Findes en sådan?
>
> Den skal anvendes all-round til kontor, spil, DVD mv. Har indtil nu brugt
en
> ViewSonic G800, så jeg har været nogenlunde godt vant.

Valget faldt på en Viewsonic G90F+/B til kr. 2345,-. Har haft Viewsonic i 5
år og været meget glad for den og det er jo den bedste anbefaling, der kan
fås...

/ANders