efter mangt en debat om penist størelse og~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-03 23:01

har jeg stadigt ikke fåte fat i en skyde lære til at få afklaret brede
og dybde spørgsmålet - men tjek lige den her ud :
http://www.minorisa.es/gjie/ach-ara.jpg

hwa gør sådan en mand ??
Mv.
Bo M Mogesne
--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Peter Juhl

Dato : 24-06-03 22:56

Bo M Mogensen wrote:

> hwa gør sådan en mand ??

Photoshopper.

P.S.: "hvad" er et bedre ord.

/Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-03 23:49

On Tue, 24 Jun 2003 23:55:58 +0200, "Peter Juhl" <peter@post.tele.dk>
wrote:

>Photoshopper.

jow måske men det må sgu da ikke være rart at ligge der og det så er
ens udspil :( ???

>P.S.: "hvad" er et bedre ord.

NIx jeg er fra Jylland !

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-06-03 16:44

Bo M Mogensen wrote:

> jow måske men det må sgu da ikke være rart at ligge der og det så er
> ens udspil :( ???

Er det ikke værre når hun erfarer hvor dum du er?

/Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-06-03 22:33

On Wed, 25 Jun 2003 17:44:20 +0200, "Peter Juhl" <peter@post.tele.dk>
wrote:

>Er det ikke værre

nej Peter\. det har aldrig været på tale - det er nu synd du aldrig
har haft sex med andre ind dig selv så - ....du ligesom havde noget at
samenligne med jeg kan selvføligt godt forstå - at det har gjort dig
til en bitter mand - der ikke kan eller vil skrive andet ind smede
indlæg -

og det er nu synd du ikke vil tage i mod den hjælp der er at få -
jeg har ved mere ind en lejlighed forsøgt at få dig med i videnskab
pysologi så du kunne få talt ud om : hvad der matre dyt sind - men
nej! det ville nu ellers være godt til dig !

med sympatiske hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Rasmus

Dato : 24-06-03 23:14

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> har jeg stadigt ikke fåte fat i en skyde lære til at få afklaret brede
> og dybde spørgsmålet - men tjek lige den her ud :
> http://www.minorisa.es/gjie/ach-ara.jpg
>
> hwa gør sådan en mand ??

Der er manipuleret med billedet i PhotoShop med de store hænder og lange fingre taler det
for sig selv at mandens pik er meget større i virkeligheden.

Jeg kan se på en mands næse og hænder om han har en stor eller lille pik
Jeg kan ovenikøbet give min liste over de kendte med store og de kendte med små =

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-06-03 00:52

On Wed, 25 Jun 2003 00:13:53 +0200, "Rasmus" <devnull@sunsite.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg kan ovenikøbet give min liste over de kendte med store og de kendte med små =

ja ja jeg var nok kar over havde på fornemelsen something was rotten i
Denmark :) men som eksempel ilustrere den jo meget godt .... det slog
mig om det kunne tænkes at retsen af kroppen kunne forestille sig at
vokse også der bare var en del der der stod stille :( ?

Mv.
BMM

Fra : Girlie

Dato : 25-06-03 08:01

"Rasmus" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg kan se på en mands næse og hænder om han har en stor eller lille pik

> Jeg kan ovenikøbet give min liste over de kendte med store og de kendte

Tro mig! Den der holder bare MINUS i virkeligheden!!!
Jeg har ÈN gang været sammen med en i ca samme størrelseorden som
fotoet...size does matter...sorry...

Fra : Helle

Dato : 27-06-03 00:21

"Rasmus" <devnull@sunsite.dk> wrote in news:bdaidu$62f$1@sunsite.dk:

> Jeg kan se på en mands næse og hænder om han har en stor eller lille
> pik

Is that so?? Mit personlige erfaringsgrundlag, som efterhånden tæller et
antal mænd jeg ikke kan sætte tal på (*ups* *gg*) siger mig at det er en
temmelig STOR skrøne (med små hænder og lille næse

Der var vist godtnok en undersøgelse oppe fra udlandet, der mente at have
statistisk grundlag om sammenhængen mellem afstanden mellem midten af (en
mands) håndflade og spidsen af langefinger og så hans "genialiteter", men
hvad undersøgelsen baserer sig på aner jeg ikke. Taler jeg for mig selv,
har ihvertfald - i langt de fleste tilfælde - ikke kunnet bruge hverken
næse, hænder, skostørrelse eller andet som vejviser for størrelsen af hans
nedre dele. Men det er jo så bare mine personlige erfaringer

Hilsen Helle
(skabslæser