Mail-notification ved ændringer på webside
Fra : Dan MOrtensen

Dato : 24-06-03 19:20

Hej.

Findes der ikke den slags robotter mere.

Man kunne selvfølgelig også lave noget selv, men hvorfor ikke bruge
noget der allerede er opfundet?

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Fra : Christoffer Rasmusse~

Dato : 02-07-03 12:28

Det er rimligt let hvis du bruger IE.

1. Højre klik på den "Foretrukne" du vil holde øje med, vælg "gør
tilgængelig offline"

2. fuldfør guiden, du kan altid ændre instillningerne senere

3. I IE vælg "funktioner/Synkroniser.."

4. marker siden du har gjort tilgænglig offline og vælg "egenskaber"

5. under fanebladet "Hent" er det muligt at opsætte e-mail
nortifikation.

Mvh Christoffer

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 02-07-03 17:57

On Wed, 2 Jul 2003 11:27:34 +0000 (UTC), Christoffer Rasmussen
<cr@dengamleby.dk> wrote:

> [...]
>
>4. marker siden du har gjort tilgænglig offline og vælg "egenskaber"
>
>5. under fanebladet "Hent" er det muligt at opsætte e-mail

Johh, men det er jo ikke alle brugere der anvender IE.

Jeg tænkte på en funktion mine brugere kunne melde sig til (fx.
netmind - men de er vist lukket?), og så det var dem der styrede
mail-udsendelse.

Man kunne jo også lave en mail-liste som kørte på serveren...