Tabel alignment!
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 31-03-01 09:02

Tabel i tabel,

Ja jeg ved godt at det efterhånder er under oss, men jeg kan sgu ikke
få top justeret en tabel, som sidder i den venstre celle i en tabel
med to celler i. Jeg har prøvet alle mulige fiksfakserier men uden
held. Det er noget med at der skal sidde et valign=top i selve
tabel tagget er det ikke?

Er der nogle der gider kigge i sovsen på det aktuelle problem, ville
jeg blive glad!

http://www.highway-music.dk/scripts/

Tak på forhånd

--
Venlig hilsen / best regards
Palle Hans Jensen

Fra : Wired Earp

Dato : 31-03-01 11:33

linje26: <td valign="top">

--
Wired Earp
Wunderbyte

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 31-03-01 17:33

> linje26: <td valign="top">

26: <td>
27: <table width="105" border="0" class="tabel" vspace="0">

Mener du:

26: <td valign="top">

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 31-03-01 18:11

> 26: <td valign="top">
> 27: <table width="105" border="0" class="tabel" vspace="0">

Det gjorde du vist

Takker!!

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 31-03-01 13:30

Hejsa, hvordan finder jeg ud af at lave en gæstebog, lig din ?

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 31-03-01 17:23

> Hejsa, hvordan finder jeg ud af at lave en gæstebog, lig din ?

Leder længe nok på nettet

Jeg vil godt hjælpe dig med samme gæstebog.

Det er en amerikansk kvinde der har lavet gæstebogen.

Hun hedder Kathi O'Shea og har lagt gæstebogen på nettet til fri
afbenyttelse. Hun har faltisk været venlig og hjælpe mig med
flere ting i bogen.

Du kan hente gæstebogen på hendes side:

http://www.web-savant.com/users/kathi/guestbook/default.asp

Hvor du kan se gæstebogen i dens oprindelige form.

Hvis det driller så spørg, så skal jeg prøve at hjælpe.

Vær opmærksom på at det jo er en ASP guestbook, så det skal din server
kunne klare.

--
Palle