Dss-profiler?
Fra : Nette

Dato : 24-06-03 14:31

Hvem er det nu lige, der retter i dem?
En email?

Thanks

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-03 16:20

On Tue, 24 Jun 2003 15:31:17 +0200, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

>Hvem er det nu lige, der retter i dem?
>En email?
>
>Thanks

http://home19.inet.tele.dk/wastland/test/profiler/profiler.htm
Puhhh - freYa lavede grunden også skulle Mark og - eller Gudrun
overtage det , men Gudrun blve ramt af sygdom i famillien og den eje
gode mark
rider ikke samme dag som han sadler :)

så den har stået lidt på stand by siden men den ligger nu klar til
overførsel ...

Mv.
Bo
--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Henning

Dato : 25-06-03 19:53

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> gode mark
> rider ikke samme dag som han sadler :)
>
> så den har stået lidt på stand by siden men den ligger nu klar til

Min kunne jo også godt trænge til at blive redigeret

Hej FreYa! Kunne du ikke lige spilde lidt tid på at gøre det
muligt?

Kærlig Hilsen
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-06-03 22:25

On Wed, 25 Jun 2003 20:53:27 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Min kunne jo også godt trænge til at blive redigeret

Hmm....jeg skal viske det til hende !

>Hej FreYa! Kunne du ikke lige spilde lidt tid på at gøre det
>muligt?

jeg tror ikke hun læser news PT..... men hvis du sender hende en mail
- skal jeg ikke udelukke hun er til at besnakke ...

men vi skal jo have fundet en der vil vedligeholde den ?

Gudron tilbød dte jo i sin tid - men hun blev så ramt af en del
famillie tragedier - også var der Mark , men der er da også John jeg
tror bare ikke han har tid ....hvem fan var det ellers der kunne
....Allan ....Ja Peder kunne well også HVIS han gad !

det er jo ikke det store ... det er jo bare profiler der skal
opdateres .... ja jeg evd sgu ikke hvordan man gør mon ikke det er
noget med man tager det fil navn som findes for skirbenten skifter det
ud med en fil af sammen navn - med det nye indhold ? !!!

John har vist alle party billederne liggene på sin side !
også ligger der en stak på test siden
http://home19.inet.tele.dk/wastland/test/fest.htm

de enste der vist er gone for good er febuar 2000
med mindre jeg har den på en cd et eller_andet sted ??
jeg har sendt den til Mark men om han har den endnu ??

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Niels Henriksen

Dato : 26-06-03 19:59

Jeg vil gerne tilbyde min hjælp... Jeg har udviklet en side som gør det nemt
at ændre og tilføje data..

Det jeg kan tilbyde er at:

Tage det design der er nu og viderudvikle på det
Lave login, så man SELV kan ændre sine data...

Det hele skal så ligge på min server

Hvad siger I?¨

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : Freya ( låner manden~

Dato : 26-06-03 20:38

On Thu, 26 Jun 2003 20:59:05 +0200, "Niels Henriksen"
<niels@[FJERN]biggs.dk> wrote:

>Hvad siger I?

Du er en skat! :)

--
Freya

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-06-03 21:06

<niels@[FJERN]biggs.dk> wrote:

> [...]
>
>Det jeg kan tilbyde er at:
>
>Tage det design der er nu og viderudvikle på det
>Lave login, så man SELV kan ændre sine data...

jamen synes det lyder fint ....skal jeg smæk en spyder på og sendet
det til dig ?
eller vil du selv ?

der er en del af fest linkensen der er døde.... jeg har back upp af
dem et_eller_andet sted ?

men hvor det er sgu et god spørgsmål ...

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Niels Henriksen

Dato : 26-06-03 21:08

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> der er en del af fest linkensen der er døde.... jeg har back upp af
> dem et_eller_andet sted ?
>
> men hvor det er sgu et god spørgsmål ...

Bare send det til mig....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-06-03 22:35

On Thu, 26 Jun 2003 22:07:33 +0200, "Niels Henriksen"
<niels@[FJERN]biggs.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Bare send det til mig....

så skulle det være på vej ....jeg ved ikke om du har pakke programet
ra ?

ellers kan du hente en trial her : http://www.rarlab.com/

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-06-03 03:12

<niels@[FJERN]biggs.dk> wrote:

>Det hele skal så ligge på min server

fik du dem ???
var det til at finde ud af ??

der skal lige redigeres lidt nu en skam med at så mange er lagt på sol
sider osv.
party links ....men det lyder nu smart med at man selv kan gå ind og
redigere sig profil ...

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Niels Henriksen

Dato : 28-06-03 06:58

> [...]
> sider osv.
> party links ....men det lyder nu smart med at man selv kan gå ind og

Yep.. har fået det....

Tja.. det er jo mit arbejde, så jeg ved hvordan det skal laves

Neils

Fra : Kristine Gazel

Dato : 29-06-03 15:26

Hej Bo

> [...]
> Puhhh - freYa lavede grunden også skulle Mark og - eller Gudrun
> overtage det , men Gudrun blve ramt af sygdom i famillien og den eje

Øhm, hehe, jeg tror vi alle kom lidt væk fra det videre arbejde, da
profilerne lå online. Til gengæld synes jeg Niels' idé er rigtig god, hvis
han kan smide det ind i et simpelt CMS og skribenterne selv kan
rette/tilføje deres profil. Ikke at jeg selv har brug for det - why ruin
perfection? haha.

Med venlig hilsen

Mark