Mailserver problem
Fra : Thomas Jari

Dato : 31-03-01 08:56

Efter at være skiftet til CC routerløsning, kan jeg pludselig ikke logge ind
på min egen mailserver. Der er ikke noget problem med at sende!!

Jeg bruger Merak mailserver som kører på en win2000 maskine. Jeg har ikke
lavet om på noget i konfigurationen. Outlook Express siger at jeg ikke kan
logge på fordi jeg har et forkert password og giver mig serverfejl
0x800CCC90 og fejl 0x800CCC92

Nogen ideer??

Thomas Jari
www.jari.adsl.dk

Fra : Lasse

Dato : 31-03-01 16:42

"Thomas Jari" <thomas@jari.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> logge på fordi jeg har et forkert password og giver mig serverfejl

Hello Mr. SMS

Uden at skulle sige, at det vil løse dit problem. Så kan jeg på denne
side http://serverwatch.internet.com/reviews/mail-imail.html#whatsnew
se, at der i vers. 6,04 er fixed problemer netop med Win2K...noget med
mange IP-adresser eller sådan noget.

( @ @ )
På forhånd undskyld
ooo0