Genbrug
Fra : Kai Hoffmann

Dato : 24-06-03 05:40

Hejsa.

Jeg leder efter en tømmerhandel der har brugte ting. Mener der ligger en i
København et eller andet sted, men kan ikke lige finde den. Nogen der kan
komme med info om den?

--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc

Fra : JEY

Dato : 24-06-03 07:52

www.lmm-genbrug.dk (Køge)

og E. Jacobsen (ligger ude i Sydhavnen)

Fra : Tømreren

Dato : 24-06-03 08:07

> Jeg leder efter en tømmerhandel der har brugte ting. Mener der ligger en i
> København et eller andet sted, men kan ikke lige finde den. Nogen der kan
> komme med info om den?

Der ligger en på Artellerivej på amager og så er der vist kommet en på
Østerbro,jeg mener den hedder noget lign. Gentræ eller noget i den stil.

Mvh
Tømreren

Fra : JEY

Dato : 24-06-03 13:42

www.genbyg.dk

Fra : Tømreren

Dato : 24-06-03 13:52

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.genbyg.dk

Ja, det var det den hed..

Fra : Jens Juul

Dato : 24-06-03 11:04

>Der ligger en på Artellerivej på amager og så er der vist kommet en på
>Østerbro,jeg mener den hedder noget lign. Gentræ eller noget i den stil.

Det var E. Jacobsen der lå på Artellerivej, men de flyttede til sydhavnen
og stoppede samtidig med brugtsalg ............... desværre.

Mvh Jens

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 24-06-03 15:48

Tak for svarene.