exim
Fra : Allan Johansen

Dato : 24-06-03 12:27

Hej NG

Jeg får følgende fejl i min exim-mail-log, efter at have installeret exim
4.20 (rpm) på Redhat 9.0:

2003-06-24 13:14:41 H=(allanj) [192.168.1.10] sender verify defer for
<test@domaene.dk>: failed to expand
"${lookup{$local_part}lsearch{SYSTEM_ALIASES_FILE}}": failed to open
SYSTEM_ALIASES_FILE for linear search: No such file or directory

Jeg læste noget på exim.org med at man skulle have en /etc/aliases, men det
har jeg nu altså også, så kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal gøre.
Måske nogle af jer har oplevet samme problem?

Mvh. Allan

PS: Skiftede min rigtige emailadr. ud i loggen her i mailen af hensyn til
spam:)

Fra : Allan Johansen

Dato : 24-06-03 12:42

Sorry, var lige hurtig nok. Erstattede bar SYSTEM_ALIASES_FILE med
"/etc/aliases"..