Kun skurke siger nej til ulandshjælp. Kris~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-03 14:04

Kun skurke siger nej til ulandshjælp. Kristendom kræver underdanig
taknemlighed.

Ved at sige nej til ulandshjælp , blev Japan et i-land o. 1900 og Kina er
i-land o. 2000.

Men som Balzac siger

"Den lykkelige kvinde bryder sig ikke om selskabelighed. Balzac

Og Nietzsche siger om den misundelige pøbel

"" De gode er nødt til at korsfæste den, der opfinder sig sin egen dyd! Dét
er sandheden".Nietzsche

Vesten vil ikke anerkende, at sulten er afskaffet, hvor ulandshjælp ikke fik
lov til sit onde spil. Så man opfinder latterlighed ved japanere, og
overdriver stasi-mentalitet vedr kineseres forsigtige forebyggelse af
borgerkrig udgående fra oprørske minoriteter. Danskerne landsforviste Pio og
andre socialdemokrater mange årtier efter, at vi havde fået demokrati .
Kineserne er ikke Saddam-diktatorer, fordi de er så udemokratiske, som vi
var, da vi var tilsvarende fattige. Lader Vesten op til krig mod de driftige
fjernasiater, inden de bliver rigere end os? Efter Irak-krigen er alt
muligt.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : OZ5VIB Børge Jens~

Dato : 21-06-03 14:21

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> Kun skurke siger nej til ulandshjælp. Kristendom kræver underdanig
> taknemlighed.
Nej den gør ej.
Den frie vilje, er også i det at være kristen.
Du og jeg bestemmer selv om vi vil frelses eller gå fortabt.
Jeg er på ingen måde underdanig i negativ betydning , men jeg er taknemlig
til Jesus over at Han døde i mit sted og tog dommen for mine synder og
fejltrind.
Jeg er så glad over at være frelst og jeg ville være glad hvis du også blev
det, og fik fred med Gud.

--
Hej fra Børge.
http://www.nydheder.subnet.dk/

PS. Nej tak til politisk propaganda.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-03 14:42

"OZ5VIB Børge Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Nej den gør ej.

Den kristne verdens politiske magtpraksis gør
Så kan du og jeg sige at vor kristendom er bedre end magthavernes, men
kristendom defineres af masserne.

> Den frie vilje, er også i det at være kristen.
> Du og jeg bestemmer selv om vi vil frelses eller gå fortabt.

Enhver er sin egen lykkes smed?

> Jeg er på ingen måde underdanig i negativ betydning , men jeg er taknemlig
> til Jesus over at Han døde i mit sted og tog dommen for mine synder og
> fejltrind.

Jeg er også kristen uden at være underdanig.
Men farisæere der vil takke gud for egen overlegenhed, ønsker underdanige
modtagere af ulandshjælp

eller som middelaldermunkene var enige om

"TAk gud for de fattige, ved hvis hjælp vi kan gøre os fortjent til
gudsriget via almissegivning."

> Jeg er så glad over at være frelst og jeg ville være glad hvis du også
blev
> det, og fik fred med Gud.

Han er slem til at lokke mig til at spise for meget, men ellers har vi det
ret godt sammen, min indre stemme og jeg.