engelsk indbakke i Outlook 2000
Fra : Nis Hartvith

Dato : 30-03-01 23:07

I vores installation. Exchange 5.5 - Outlook 2000 sker det i ca.1 ud af 200
at indbakke, udbakke o.s.v står på engelsk. Alt på Pc'eren er på dansk -
også de internationale indstillinger. Er der en der kan give en forklaring
og hvordan får man omdøbt dem til dansk igen????

mvh
Speednissen

Fra : pre

Dato : 01-04-01 19:00

Dette er ganske vist et hurtigt skud fra hoften da jeg ikke umiddelbart
ser omfanget. Reparationsværktøjet for Indbakke kunne være en løsning -
det gemmer sig på en lidt omfangsrig adresse, sandsynligvis:
C:\Program Files\Common Files\SYSTEM\Mapi\1033\95 - selve filen hedder
scanpst.exe

og ligger sammen med en hjælpefil. Et kedeligt problem kunne være, at
folderne blev rettede, men ikke de underliggende filer med allerede
modtagen post. Teoretisk set burde de indgå i rettelsen, men jeg har
aldrig hørt fra de, der har prøvet funktionen.
Ellers ville jeg nok invitere MS til at stå til regnskab for sine
gerninger.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 10-04-01 20:46

> "Nis Hartvith" <berithartvith@hotmail.com> wrote in message

> af 200
> dansk -
> forklaring

Hvis det havde været med Outlook97 på en Windows95 eller NT kunne du have
redigeret direkte på Exhange ved Gå i Start - Kør - skriv exchng32
Jeg kan være usikker på om du i din/jeres installation på samme nemme vis
kan komme om ved dit problem, men det er da et godt sted at starte.

De bedste hilsner
Anette Linnea