IRIX 6.5.14 ---> Hvor svær er installatio~
Fra : Mikael Kristiansen

Dato : 18-06-03 13:47

Hej....

Inden jeg "ødelægger" en SGI Indigo2, vil jeg høre om andre lidelsesfæller
har nogle vigtige erfaringer at lange ud af.....

Jeg forestiller mig at ominstallere operativsystemet for at fjerne spor fra
de tidligere ejere, men vil gerne vide om jeg har en stor eller mindre
opgave foran mig.......
Jeg har aldrig rodet med SGI før, men har for det meste succes med at få
linux-maskiner (Oftest Red-Hat baserede installationer) til at "makke
ret".....

Mvh. Mikael Kristiansen

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 18-06-03 15:36

On Wed, 18 Jun 2003 14:47:08 +0200, Mikael Kristiansen wrote:

> [...]
> Jeg har aldrig rodet med SGI før, men har for det meste succes med at få
> linux-maskiner (Oftest Red-Hat baserede installationer) til at "makke

Hej Mikael

Jeg har aldrig selv installeret IRIX på min Indy, sååå...(Har flere gange
intallert Solaris 7/8 på både min PC og Sun Blade 100.)
Men jeg fandt dog dette link:
http://futuretech.mirror.vuurwerk.net/6.5inst.html
som måske kan være til hjælp.

Er der andre der kan hjælpe?

Kent
--
PS.

Er der nogen der mangler en mand med lidt viden om Sun HW og SW,
så må I gerne sende mig en E-mail.
Jeg er uddannet datamatiker og har senest arbejdet som teknisk presale konsulent.

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 18-06-03 16:30

Kent Wormsdorf wrote:
> [...]

Saa vidt jeg husker har jeg aldrig installeret en Irix, men jeg har
opgraderet fra 6.3 til .4 til 5.* (paa en Octane), og det er ganske
smertefrit. Der er ikke meget at konfigurere - og det er peg og klik.

Det burde ikke volde besvaer.

Vh,

Ole

Fra : Mikael Kristiansen

Dato : 19-06-03 06:34

Hej igen......

Jeg takker for kommentarerne og kaster mig ud i en formatering &
installation "med hovedet først & benene bagud".....

Mvh. Mikael Kristiansen