MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows xp opdatering og systemnedbrud
Fra : Diana Jensen

Dato : 16-06-03 23:23

Hej

jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig her, for jeg har fået et
kæmpe problem.

Jeg har windows XP på min Acer computer. Windows fortalte den havde nye
opdateringer som skulle installeres og det forsøgte jeg så. Efter et stykke
tid frøs hele systemet under installeringen og der var kun en ting at gøre
og det var at slukke for den. Men nu kan jeg ikke starte windows op mere.
Den bliver ved med at genstarte men når kun til den første xp starsside så
genstarter den forfra. Hvad kan jeg gøre? Jeg har forsøgt at genstarte både
i sidste fejlfrie tilstand og fejlsikret tilstand, men med samme triste
resultat. Den når kun til samme sted, hver gang.

Jeg er lidt frustreret lige nu, for jeg har flere filer liggende på min
computer, som jeg ikke har fået gemt på min anden computer inden jeg
startede installeringen. Kan jeg overhovedet redde dem? Eller hvad? PLEASE
hjælp

Med venlig hilsen

Diana

Fra : jens

Dato : 17-06-03 00:08

"Diana Jensen" <diana@moensterbryder.dk> skrev i en meddelelse

> i sidste fejlfrie tilstand og fejlsikret tilstand, men med samme triste
> resultat. Den når kun til samme sted, hver gang.

Så er det jo en reparation.......

Start på xp cdèn, og vælg reparration isteddet for nyindstallering.

Brug samme brugernavn og admin password so den havde før, og dine
indstillinger bliver intakte, forudsat de ikke er fjernet af den opdatering.

Du kan, til en anden gang, i dennecomputers egenskaber - avanceret, slå
automatisk genstart fra, så xp giver en fejl at arbejde udfra isteddet for
bare at genstarte.

Mvh Jens

Fra : N/A

Dato : 17-06-03 00:23

Fra : jens

Dato : 17-06-03 00:23

"morten l" <kalkunen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> man kan også prøve med "Last known good" mener det er "h" man trykker på
> under opstart for at komme ind i menuen.den har virket de gange jeg skulle
> bruge det.

Citat fra Diana`s indlæg :
Jeg har forsøgt at genstarte både
i sidste fejlfrie tilstand og fejlsikret tilstand, citat slut

Som jeg læser det, er den mulighed afprøvet uden held...

Mvh Jens