Malossi-udstødning
Fra : Kim Larsen

Dato : 23-06-03 21:57

Hej i gruppen

Efter omkring to år måtte jeg skifte Molossi'en ud, og det må da siges at
vær meget godt med tanke på at min EU'er ikke har holdt inden for på noget
tidspunkt, og jeg har kørt to vintre med den. Den var simpelthen tæret op af
rust og var blevet træt. Men i den tid jeg har haft den, der må jeg sige det
har været en fornøjelse at køre med den, selv politiet har ikke bemærket
den, så det må siges at den er ret anonym af udseende, selv om
Molissi-skjoldet sad på Jeg har endnu ikke hørt noget for at køre med
den, selv om den gav lidt ekstra, især i optrækket.

Nu når jeg skal have en ny udstødning, så har jeg valgt at køre med en
Giannelli Sprint, det er vel ikke noget dårligt valg ? Grunden til jeg
valgte den, er at den også virker ret anonym, og skulle efter sigende være
en rimelig udstødning, men nu får jeg at se

Kim Larsen