rip lyd
Fra : Kolle

Dato : 23-06-03 14:16

hej ng.

jeg er i gang med et projekt og skal derfor bruge lidt af lyden fra
starwars.

jeg har starwars på DVD ...en som kan fortælle hvordan jeg gør dette ?

kolle

Fra : Kolle

Dato : 23-06-03 14:21

hov kom sq til aty smide den i en forkert grupp

sry.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 23-06-03 14:25

>jeg har starwars på DVD ...en som kan fortælle hvordan jeg gør dette ?

<% Rip sound="dvd:starwars.mp3"%>

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 24-06-03 12:03

Brian B. Christensen skrev:

> <% Rip sound="dvd:starwars.mp3"%>

Hehe... næsten godt at det ikke er så nemt!

Mvh. Bjarke

--
Gæt hvem der er bleven student, 17. juni 2003! [

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-06-03 11:02

>Hehe... næsten godt at det ikke er så nemt!

Hvad mener du? Virker det ikke.... :-0

/Brian
Ironi og dumhed kan være anvendt i dette indlæg