Oliefilter, men intet benzinfilter...?
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-06-03 12:47

Hej!

Kan det virkeligt passe at min Suzuki Ap50 Address ikke har et benzinfilter?
Der sidder et oliefilter på den, men jeg kan ikke se benzinfiltret! Det kan
evt. sidde i benzinhanen (automatisk), men kan ikke umiddelbart finde det...
Nogen som har en idé?

Fra : Freeman^

Dato : 24-06-03 18:17

"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> evt. sidde i benzinhanen (automatisk), men kan ikke umiddelbart finde

På mange scootere er der ikke benzin filter fra standard, hvis du vil, kan
du selv smide et på...
Hvor ser du det Oliefilter henne?

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 25-06-03 10:46

Freeman^ wrote:
> På mange scootere er der ikke benzin filter fra standard, hvis du
> vil, kan du selv smide et på...

Okay!

> Hvor ser du det Oliefilter henne?

Det sidder mellem olietanken og oliepumpen... har haft det afmonteret og det
fejlede intet. Tror lige jeg smide et benzinfilter på for en god ordens
skyld...

Fra : Lars Lyngeled

Dato : 27-06-03 13:31

> [...]
kan
> evt. sidde i benzinhanen (automatisk), men kan ikke umiddelbart finde

Jeg mener at det er almindeligt med filter i hanen. På min sidder den på
hanen som et aflangt rør i noget "netplastic".

LL