Sirene med lys & lyd?
Fra : Thomas

Dato : 23-06-03 12:42

Er der nogen her der kender til den slags? Læste lige om det på en scooter
side. Hvis nogen kender til det: Hvor meget koster den slags & hvor svært er
det at sætte det på & få det blå lys til at blinke på kryds? Og kan lyset
komme på, samtidigt med at man stadigvæk kan blinke normalt gult, når man
skal dreje?

Thomas

Fra : Madsen

Dato : 23-06-03 15:25

On Mon, 23 Jun 2003 13:41:42 +0200, "Thomas" <Thomas@justasking.com>
wrote:

> [...]
>komme på, samtidigt med at man stadigvæk kan blinke normalt gult, når man

Nogen som er med på et rask lille væddemål
ang. hvor mange sekunder Thomas får brugt
sin sirene inden Politiet ankommer ?

Fra : Thomas

Dato : 23-06-03 23:09

"Madsen" <Madsen@post999.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen som er med på et rask lille væddemål
> ang. hvor mange sekunder Thomas får brugt
> sin sirene inden Politiet ankommer ?

Jeg kan godt se det, hvis jeg endelig fik det monteret, så ville jeg nok
ikke kunne bruge det til ret meget. Men nysgerrig er man vel alligevel..
Thomas

Fra : /Ole

Dato : 24-06-03 07:13

Det kommer til at koste mesterklatten, hvis du bliver knaldet med det

/Ole

PS: jeg sætter en 20'er på ender 23 sekunder

Fra : Thomas

Dato : 24-06-03 09:19

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det kommer til at koste mesterklatten, hvis du bliver knaldet med det
>
> /Ole
>
> PS: jeg sætter en 20'er på ender 23 sekunder

Øv, så skal jeg til at sætte farvede nefa lygter på & selv sige lyde..

Thomas

Fra : Madsen

Dato : 24-06-03 18:46

On Tue, 24 Jun 2003 10:19:27 +0200, "Thomas" <Thomas@justasking.com>
wrote:

>Øv, så skal jeg til at sætte farvede nefa lygter på & selv sige lyde..

Se nu har du fat i noget af det rigtige. Og så er den løsning
nok endda den billigste på mere end en måde.

PS. Så kan vi andre jo også kende dig når du kommer trillende.

mvh MM

Fra : m.o.b.

Dato : 26-06-03 18:39

En af mine gode venner har lavet det sådan, at når man trykker bruger hornet
lyder sirenen - det er rigtig fedt og blæret! :P

Held og lykke med det!

P.S. Det koster ik alverden!