camping med børn?
Fra : Brian K

Dato : 23-06-03 03:12

Hej

nogen af jer her i forumet der kan anbefale en campingplads:
Hvor man kan leje enten campingvogn eller hytte.
Hvor der er genialt for børn (dreng 2 år + pige 5år)

Mvh
brian

Fra : Morten Thor

Dato : 23-06-03 06:25

Prøv at kigge på www.bosore.dk. Det ligger på Fyn hvis det har nogen
betydning hvor det er i landet.
M.v.h.
Tina

Fra : Ann Petersen

Dato : 23-06-03 22:06

> [...]
>Hvor man kan leje enten campingvogn eller hytte.
>Hvor der er genialt for børn (dreng 2 år + pige 5år)

Hej Brian!

Vi skal afsted til Hvidbjerg Strand Feriepark, som ligger ved Blåvand. Jeg
var der også med mine 3 rødder (4½, 2 og 2 år) for en lille måneds tid
siden. Stedet kan klart anbefales, og ungerne var vilde med det!

Hvidbjerg ligger lige ned til Vesterhavet med en børnevenlig strand, der er
tropisk badeland, masser af legepladser, computer-/spillerum, aktivitetshus
hvor der er mulighed for at lege med legoklodser og perler, indianerlejr
hvor der er ridning, mulighed for at "blive" indianer, snobrødsbagning m.m.
Der er flere forskellige slags hytter, man kan leje, så jeg vil tro, at der
er noget for enhver smag. Campingpladsen er 5-stjernet, så prisen er jo nok
lidt derefter ! Men man er da sikker på, at man kan underholde ungerne
selvom vejret ikke skulle arte sig.

Tjek evt. selv de mange faciliteter/muligeheder på deres hjemmeside:
http://www.hvidbjerg.dk/v2/index.htm

--
Mange hilsner fra Ann
Kig forbi på: http://www.familien-petersen.dk

Fra : Brian K

Dato : 24-06-03 16:00

"Ann Petersen" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var der også med mine 3 rødder (4½, 2 og 2 år) for en lille måneds tid
> siden. Stedet kan klart anbefales, og ungerne var vilde med det!

Hej Ann

det ser edermanme godt ud....der skal vi hen.

10000 tak for den gode anbefaling

mvh
brian

Fra : vadmand

Dato : 24-06-03 17:37

> "Ann Petersen" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse

Jeg

> Hej Ann
>

> det ser edermanme godt ud....der skal vi hen.
>
> 10000 tak for den gode anbefaling

Jeg ved godt, det måske er lidt langt væk, men hvis I vil til udlandet, kan
jeg anbefale en campingferie med børn på Venedigs lido. Min bror og flere af
mine venner har været der med små børn og var meget begejstrede!

Per V.

Fra : Ann Petersen

Dato : 24-06-03 20:38

>"Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
>
>Hej Ann
>

>det ser edermanme godt ud....der skal vi hen.

> [...]

Hej Brian!

Selv tak ! Både ungerne og jeg glæder os også til vores 14 dages ferie
dér om en måneds tid!

Fra : Soren Pedersen

Dato : 28-06-03 22:46

Smut ind på camping.dk Der kan du lave en præferencesøgning på
campingpladser. MEN: Hvis I skal afsted i industriferien skal I være mere
end almindeligt heldige hvis I skal finde noget...

Mvh
/Søren - Der selv skal afsted i lejet campingvogn ))