Skærme
Fijala 3554
Elektronisk kamikaze-skærme ?
Fra : KimPet

Dato : 30-03-01 17:10

Er der andre her der har oplevet at deres skærme begår elektronisk selvmord
?

Min ellers rigtig gode Sony CDP-200ES valgte at stå af i denne uge - og til
min store forundring er der 3 og 3 mdr siden den blev købt ! (Sony giver i
visse tilfælde 3 års garanti)

Det kunne ligne en tanke at producenterne lader deres produkter begå
selvmord...

Jeg har haft en Sony CD der gjorde det samme - og en af mine kammerater
havde samme problem med 2 Sony Cd'ere - lige efter garanti udløbet døde de.

Jeg har set andre i gruppen har haft ligende problemer, men hvor udbredt er
problemet - har vi en sag for Rapporten ?

Så skriv et indlæg om de produkter du har haft der døde lige efter
garantiudløb...

MVH

Kim

Fra : Daniel Andersen

Dato : 01-04-01 14:14

> Er der andre her der har oplevet at deres skærme begår elektronisk
selvmord
> ?

Well. Min Sony skærm kapitulerede efter ca. 2 år, og blev derved fixet
indenfor garantien (200GS). Ellers har jeg haft et Pioneer CD-R drev der
kapitulerede efter 13 mdr. - Typisk, og en Technics CD'er efter ca. 18 mdr.
(Sidstnævnte kunne dog laves relativt simpelt, så jeg gjorde det selv .

Daniel