Netscape henter stadig newmail ved Netscap~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 30-03-01 19:58

Hvis jeg tilføjer denne linje, så slet Netscape 4.61 den igen.

user_pref("mailnews.start_page.enabled", false);

Jeg tror det er kommet efter jeg flyttede den profil som bruget til at
ligge på et netdrev.

Er der noget som ved hvordan jeg får NS til ikke at hente noget hos
Netscape hver gang jeg starter NS op til at læse mail.

Mvh Bent

Fra : peter volsted

Dato : 30-03-01 22:01

hi

> [...]
>
> Er der noget som ved hvordan jeg får NS til ikke at hente noget hos
> Netscape hver gang jeg starter NS op til at læse mail.

Luk NS, og tilføj linjen igen.
Når du starter NS igen skulle du være kørende.

--
good luck

peter

Fra : Bent Nielsen

Dato : 31-03-01 01:09

peter volsted skrev:

> Luk NS, og tilføj linjen igen.
> Når du starter NS igen skulle du være kørende.

Det virker ikke.

Jeg kan sende dig min fil, da den ikke indeholder password hvis det kan
hjælpe

BN