Trillebørshjul
Fra : Erik Vestergaard

Dato : 22-06-03 10:38

Er der nogen der ved hvor man får skiftet dæk på et trillebørshjul?

Fra : Hans Martin Hansen

Dato : 22-06-03 11:05

"Erik Vestergaard" <ev@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man får skiftet dæk på et trillebørshjul?

Du kan købe reservedæk i dit nærmeste byggemarked, det kunne jeg i hvert
falf sidste år.

Hilsen fra Hans

Fra : Calle.

Dato : 22-06-03 11:37

Erik Vestergaard wrote:
> Er der nogen der ved hvor man får skiftet dæk på et trillebørshjul?

Hjemme i garagen. Køb et nyt dæk og tihørende slange i nærmeste
byggemarked
--
Calle

Fra : Jens Petersen

Dato : 22-06-03 12:11

On Sun, 22 Jun 2003 11:38:29 +0200, "Erik Vestergaard" <ev@mail.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved hvor man får skiftet dæk på et trillebørshjul?

Jeg fik et nyt dæk monteret hos Hedehusene Dæk & Batterier.

Det er lige ved siden af kirken.

--
Jens

Any body seen my Serial number....? I lost it...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 22-06-03 17:49

wrote:

>Er der nogen der ved hvor man får skiftet dæk på et trillebørshjul?

Hos nærmeste cykelhandler.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Frederiksen

Dato : 22-06-03 19:41

> Er der nogen der ved hvor man får skiftet dæk på et trillebørshjul?

Ja, vores lokale dækcenter, men det var hundedyrt.

Mvh Maria

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 22-06-03 20:55

On Sun, 22 Jun 2003 20:41:12 +0200, "Frederiksen" <mf@easyfrag.dk>
wrote:

>Ja, vores lokale dækcenter, men det var hundedyrt.

Ja, så vidt jeg husker er grunden til at vi har to trillebører, at da
hjulet punkterede på den ene, var det så godt som lige så billigt at
købe en ny, i stedet for at nøjes med et nyt dæk.

Hm, ved nærmere eftertanke var det da vi havde den forrige trillebør,
dvs. det er efterhånden nogle år siden. Men det skal nok stadig passe at
man kan finde sig en tilbudsbør til samme pris som et dæk.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Zoëga

Dato : 22-06-03 21:04

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message

> [...]
> dvs. det er efterhånden nogle år siden. Men det skal nok stadig passe at
> man kan finde sig en tilbudsbør til samme pris som et dæk.

Det skal så retfærdighedsvis siges, at de dæk de sætter på er bedre end dem
på tilbudsbørene.

mvh

Søren

Fra : Frederiksen

Dato : 22-06-03 21:04

> Ja, så vidt jeg husker er grunden til at vi har to trillebører, at da
> hjulet punkterede på den ene, var det så godt som lige så billigt at
> købe en ny, i stedet for at nøjes med et nyt dæk.

Ja, det gjorde vi også med den billige - som i øvrigt var ret nem at skifte
dæk på, men lige så dyrt som en ny trilebør.

Mvh Maria

Fra : Mejdahl

Dato : 24-06-03 19:47

> Ja, det gjorde vi også med den billige - som i øvrigt var ret nem at
skifte
> dæk på, men lige så dyrt som en ny trilebør.
>
> Mvh Maria

274,- kr for en ny trillebør ved jem og fix
VH Jens

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-06-03 20:37

"Erik Vestergaard" <ev@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvor man får skiftet dæk på et trillebørshjul?

Gør man det ikke selv??. Så svært er det ikke, godt med sæbespåner og et
par dækjern evt, bordknive, så er det på plads.