Mere om online betalingssystemer
Fra : Halina

Dato : 22-06-03 08:34

Vi bruger webshoppen fra www.scannet.dk
Pånær nogle få indkøringsvanskeligheder har det kørt uden problemer.

Men der mangler en facilitet, som vi har brug for, men som jeg ikke
har kunnet finde i danske webshop-løsninger. Nemlig mulighed for at
sælge produkter der kan downloades lige så snart betalingen med
kreditkort er gennemført.
(altås noget a la Clickbank men med mulighed for at bruge Dankort)

Scannet kan godt programmere en sådan løsning ind i vores
webshopløsning, men findes der mon en standard-løsning et eller andet
sted?

Halina
www.butik.hjertemusik.dk

Fra : Niels Henriksen

Dato : 22-06-03 09:50

"Halina" <kom@hjertemusik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kreditkort er gennemført.
> (altås noget a la Clickbank men med mulighed for at bruge Dankort)

Det lyder som en god ide. jeg er igang med at udvikle en webshop som nok
bliver en af de billigste at bruge her hjemme. Den ide vil jeg tage til mig

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : Casper Bang

Dato : 22-06-03 13:00

> Nemlig mulighed for at
> sælge produkter der kan downloades lige så snart betalingen med
> kreditkort er gennemført.

jaa... det er i og for sig nemt nok at lave. Det eneste der kræves er at din
webside ved om betalingen er gennemført.. på den ene eller den anden måde.
Derefter kan du bruge for eksempel ASP til at lave et streaming-objekt som
sender filen. Hvordan dette gøres kan du få hjælp til på www.exp.dk - der
vil være nogen der ved det.

Fra : Jensen

Dato : 28-06-03 23:01

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Derefter kan du bruge for eksempel ASP til at lave et streaming-objekt som

Og har du PHP på dit webhotel, kan du få PHP til at genere en side (link)
der kun virker een gang.
Link´et skal så være en download der starter automatisk

Hilsen
Flemming

Fra : Halina

Dato : 01-07-03 15:20