Dansk Scootertun er en plattenslager
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-03 08:05

Bestilte og betalte forud ved kontooverførsel, ventede 17 dage og sendte ham en mail. Han
havde "overset" indbetalingen til hans konto = han havde stjålet pengene hvis jeg ikke havde
reageret. Man kan ikke ringe til ham og han svarer på mail (Hotmail? !) ca 1 gang om ugen. Han
sender andre varer hvis det man bestiller er udsolgt ! Hold jer langt væk fra ham !!!!

Fra : Tim Sørensen

Dato : 22-06-03 10:38

<Fantic> wrote in message
> [...]
1 gang om ugen. Han
> sender andre varer hvis det man bestiller er udsolgt ! Hold jer langt væk

Tak for advarslen.

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 22-06-03 14:11

> [...]
1 gang om ugen. Han
> sender andre varer hvis det man bestiller er udsolgt ! Hold jer langt væk

Jeg har handlet der adskillige gange og har kun haft gode oplevelser med
det...

Ved udsolgte varer har jeg fået en mail om at de var udsolgt, og disse
derfor ikke blev sendt med. ( I dette tilfælde blev varene sendt pr.
efterkrav)

Jeg plejer normalt at betale med kontooverførsel - 2-3 dage efter plejer
varen at være kommet...

bare lige mine 0,02$

Mvh Thomas

Fra : Freeman^

Dato : 22-06-03 18:25

"Thomas Rasmussen" <Thomas.Rasmussen@adslhomeELEFANT.dk> skrev i en
meddelelse news:3ef5aaea$0$97235$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Jeg har handlet der en enkelt gang, med succes. Fik varene dagen efter, og
alt var som det skulle være, selvom det bare var lidt olie, tændrør og rem,
var der både skumfiduser og markulerings papir i papkassen!

Køb altid pr. efterkrav, så ved begge parter de ikke bliver snydt! ( Af
andre end PostDk )