Skærme
Fijala 3554
Hvorfor er der ingen der nævner AOC 919?
Fra : Niller

Dato : 21-06-03 16:01

AOC 919 er uden konkurrence det bedste bud på value for money blandt 19
tommer skærme - se f.eks. www.pcworld.com - skærmbillede får samme
bedømmelse som samsung 191T - men AOC kan fås for under 5000 med 3 års
on-site - bl.a. hos www.wdf.dk - hvor jeg har købt min. Jeg var rundt og se
på mange andre skærme, bl.a. samsung 172T og jeg kan ærligt talt ikke se
forskel i billed kvalitet mellem de to skærme - bortset fra at 1280x1024 er
lidt småt på et 17 tommer. Havde før en Sony 400PS - det var sku som at tage
briller på at skifte til AOC skærmen.
mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-03 19:39

> [...]
>tommer skærme - se f.eks. www.pcworld.com - skærmbillede får samme
>bedømmelse som samsung 191T - men AOC kan fås for under 5000 med 3 års
Hvem vil have en AOC, det er sku' da at bunden.....

Fra : Michael Kristensen

Dato : 26-06-03 00:19

> Hvem vil have en AOC, det er sku' da at bunden.....

Hvorfor?