Routere
Fra : Carsten

Dato : 20-06-03 19:02

Hej Gruppe

Jeg har været ved at opsætte en D-link routere DI-604, hvilket ikke gik så
godt.
Jeg fik hul til den og fik lavet de indstillinger der skulle laves, men da
jeg så skulle på internettet kunne jeg ikke komme ud.
Jeg syntes at jeg har prøvet næsten alt, men måske ikke.
Så jeg ville lige høre om der er nogen her som har erfaringer med opsætning
af routere, og har nogle gode råd?
Min plan er at starte helt fra fabriks indstillingerne af igen og så se hvad
der sker.

Hilsen Carsten

Fra : gats

Dato : 21-06-03 07:00

> Min plan er at starte helt fra fabriks indstillingerne af igen og så
> se hvad der sker.

Fint, så skal du blot bruge 'Wizard'n som guider dig igennem det som du skal
indstille.
Dine computere skal så blot indstilles til at køre DHCP så skulle det gerne
virke.