Lukke et vindue med frames...
Fra : Sverri M Olsen

Dato : 20-06-03 14:57

På min hjemmeside (der ikke er sat ud enu), har jeg gjort det, at
inde i mit billed-galleri er der nogle links der - når man
trykker på dem - kommer et nyt vindue op, der er ca 300x500px.
Det har kun [_] [#] [X]-knapperne oppe i højre hjørne, og en
almindelig ramme rundt om. Inde i vinduet er der tre frames.

Mit spørgsmål:
--------------
Hvordan kan jeg lukke det vindue, når linket til at lukke vinduet
er i den øverste frame?
Jeg har prøvet mange måder, men uden succes!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 20-06-03 15:00

Enten
eller
<input type="button" onClick="top.close()" value="Luk vindue">

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Sverri M Olsen

Dato : 20-06-03 15:05

Jeg er ikke nogen Java-professor, så jeg takker

------------------------------------

Jonas Schmeltz Aaberg wrote in
dk.edb.internet.webdesign.clientside:

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-06-03 15:43

Sverri M Olsen skrev:

> Jeg er ikke nogen Java-professor, så jeg takker

Nu er det her heller ikke nogen javagruppe. Java og javascript er
to vidt forskellige ting.

--
Jens Gyldenkærne Clausen