blender / nitrox
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 20-06-03 13:31

Hej, har søgt at finde noget materiale på internettet om gas blender og
nitrox, er der nogne der har nogle gode referencer.

De 3 temaer der interessere mig mest er "behandlingen af ilt og udstyr",
"fysik og kemi", samt "praktisk anvendelse".

Glæder mig til at høre fra jer.

/Henrik R.

Fra : René Kofoed

Dato : 20-06-03 14:24

Jeg har på et tidspunkt downloadet IANTD mixer/blender manual, men jeg kan
ikke huske hvor, men den findes på nettet.

René Kofoed

Fra : Arnt Eirik

Dato : 20-06-03 14:59

"René Kofoed" <r-kofoed@image.dk> skrev i melding
> Jeg har på et tidspunkt downloadet IANTD mixer/blender manual, men jeg kan
> ikke huske hvor, men den findes på nettet.
>
> René Kofoed

Men du har den vel, og kan sende den?

Arnt

Fra : Tz

Dato : 21-06-03 13:11

ellers er en manual jo ikke det som koster en bondegård.

Fra : Allan Hansen

Dato : 22-06-03 14:53

"Tz" <richelieu@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ellers er en manual jo ikke det som koster en bondegård.

Ja jeg sidder her og glæder mig over min IANTD Gas Blender manual. Mest
fordi det er en kopi. Hvis jeg havde betalt 1000 Kr for sådan en gang
almindeligheder, så ville jeg føle mig snydt. Jeg tror at Henrik leder efter
noget med lidt mere "kød" på.

Allan Hansen

Fra : Arnt Eirik

Dato : 22-06-03 17:20

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> skrev i melding

> [...]
> fordi det er en kopi. Hvis jeg havde betalt 1000 Kr for sådan en gang
> almindeligheder, så ville jeg føle mig snydt. Jeg tror at Henrik leder

Kan ikke du sende en kopi til meg også da?

Arnt

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 24-06-03 08:14

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
//
>Jeg tror at Henrik leder efter noget med lidt mere "kød" på.

Ja, og der er godt nok ikke meget kød på det jeg er støt på.

Jeg synes IANTD's manual er noget tynd og savner specielt fakts om
brandpunktet, det virker mærkeligt at der fokuseres såmeget på det, specielt
når mange anlæg ikke arbejder med ren ilt.

Manualen påpeger et punkt som jeg synes er vigtigt og det er hyppigste årsag
til fejl er brugerfejl og konklusionen er at der skal fokuseres på enkelhed
og overskuelig ved indretning af fyldeanlæg, samt ved mærkning af flasker.

Jeg vil blive glad hvis nogen kan henvise til kilder, helst på internettet,
med yderligere information.

Hilsen, Henrik