Tre små fisk.
Fra : Sofie

Dato : 20-06-03 08:33

Hej.

Jeg søger teksten til sangen om de tre små fisk.

Har prøvet google og har egentlig ikke fået noget
konstruktivt ud af det.

Tak for hjælpen.

Mvh.
Pi´s mor.

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 20-06-03 08:54

"Sofie" <villerup@rrk.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg søger teksten til sangen om de tre små fisk.
>
> Har prøvet google og har egentlig ikke fået noget
> [...]

Hej Pi's mor,

Se her: http://www.beaufour.dk/index.php?sec=misc&pagename=songs/sang8

Mvh. Renate

Fra : fruSkrap

Dato : 20-06-03 08:59

Hej!
Denne tekst er ganske vist på norsk, men måske kan du bruge den
alligevel.
mvh
fru Skrap
*********

Har du hørt historien om de tre små fisk,_
som endte deres liv på en fiskehandlers disk.
Og de svømte og de svømte og de svømte rundt,
for deres mor hadde sagt at svømming var sundt.

Bom bom, daddy daddy, bom bom, sue._
Bom bom, daddy daddy, bom bom, sue._

Bom bom, daddy daddy, bom bom, sue._
for deres mor hadde sagt at svømmimg var sundt.

Den ene het Per og andre het Hans
Den tredje vet jeg ikke for han var utenlands(k)
Og de svømte og de……….

Den ene ble stekt og den andre ble kokt.
Den tredje vet jeg ikke for den var uten lukt.
Og de svømte og de…………

Forklaring

Klappemønster
1. Høyre håndflate opp, venstre ned.
Slå mot partner.
2. Slå begge håndflater mot partner
3. Slå sammen egne hender

Dette klappemønsteret kan følges gjennom hele sangen.

På refrenget klappes det slik:

BOM BOM : Klapp over hodet
DADDY DADDY : Klapp på skuldrene
BOM BOM : Klapp hendene sammen under det ene kneet.
SUE : Tomlene peker over skuldrene
SISTE LINJE: ( ..for deres …..) Klappemønster

http://www.kandu.dk/

Fra : Sofie

Dato : 20-06-03 12:45

Hejsa igen.