file: sættes automatisk ind i script uden ~
Fra : Jan Skov

Dato : 19-06-03 19:36

Hejsa..

Jeg roder med en menu script og er kommet så vidt, at det virker, men IE5
melder om fejl. Har dog fundet ud af, at - ved at kopiere scriptet ind i en
mail - at file: sættes ind enkelte steder i scriptet.
Når jeg åbner det oprindelige script, er der ikke noget at se. Men kan det
forekomme på webserveren??
Jeg redigerer det i NotePad...
Se nedenstående eksempel:
[klip]
2, // space between the item panels (multi-level)
3, file://left padding in the head item block
3, // top padding in the head item block
'icons/folder2.gif' // icon at the left when there are subitems
];

file://link ==>
[text,url,target,text_color,background_color,text_color_onmouseover,backgrou
nd_color_onmouseover]
file://link with items ==>
[text,url,target,text_color,background_color,text_color_onmouseover,backgrou
nd_color_onmouseover,[items]]
[klip]
Håber nogen kan hjælpe...

Thanks....

/JSC

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 19-06-03 21:57

"Jan Skov" <janskovchristensen@hotmail.com> writes:

> [...]
> [klip]
> 2, // space between the item panels (multi-level)
> 3, file://left padding in the head item block

Det ligner noget din editor (i dette tilfælde mail-klienten) gør.
Der står "//left". Den siger: "hov, det ligner et link til en fil.
Jeg laver det lige om". Det er altså ikke scriptet selv der er noget
galt med, men mail-klienten.

Notepad gør ikke den slags
/L