Hvilket træ
Fra : Speusenstein

Dato : 19-06-03 19:07

Hejsa

Er der nogen der kan fortælle mig hvilket træ der her er tale om.

Se billederne på: http://hjem.get2net.dk/tmj

BIllederne er ret store men er lavet sådanne for at de kan forstørres lidt
op.

--
Tommy Michael Jørgensen
tommy@the-healer.dk

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 19-06-03 20:17

Speusenstein wrote:

> Hejsa
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvilket træ der her er tale om.
>
> Se billederne på: http://hjem.get2net.dk/tmj

Vingevalnød

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 19-06-03 20:18

Speusenstein wrote:

> [...]
>
> Se billederne på: http://hjem.get2net.dk/tmj
>
> BIllederne er ret store men er lavet sådanne for at de kan forstørres lidt

bordet er af rødbøg

Fra : Speusenstein

Dato : 19-06-03 20:21

Takker for det hurtige svar, nu må jeg se om jeg kan få noget ud af
frøkapslerne

Bordet er bare købt som bøg (Finer)

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 19-06-03 21:20

Speusenstein wrote:

> Takker for det hurtige svar, nu må jeg se om jeg kan få noget ud af
> frøkapslerne

Det er nøder eller stenfrugter ikke kapsler. Der er kun en kerne i hver.

Fra : Jernladyen

Dato : 19-06-03 21:44

"Speusenstein" skrev d. 19-06-03 19:07 dette indlæg :
> Hejsa
> Hej Speusenstein
> Er der nogen der kan fortælle mig hvilket træ der her er tale om.
Hvis du mener den gren, der ligger på bordet, er det en blåregn.
Hilsen Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 20-06-03 19:09

Jernladyen wrote:

> Hvis du mener den gren, der ligger på bordet, er det en blåregn.
> Hilsen Jette

Blåregn er en varme krævnde slyngplante.