Nye vinduer
Fra : Stefan Garvig

Dato : 18-06-03 14:21

Jeg skal have udskiftet mine termoruder (fra ca. midttresserne) med nye. Men
jeg ved ikke, hvilke typer der i dag er anbefalelsesværdige. Ved nogen noget
om det? Henvis evt. til sites på Webben, hvor man diskuterer termovinduer.

På forhånd tak for jeres hjælp.

Venligst

Stefan Garvig
Rødovre

--
**********
For direct reply only:

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 18-06-03 15:15

Stefan Garvig wrote:

> [...]
> om det? Henvis evt. til sites på Webben, hvor man diskuterer termovinduer.

Har du kigget på http://www.varme-vinduer.dk/ ?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. mads@dydensborg.dk
Geeks aren't interested in politics because government doesn't double its

Fra : Wentzel

Dato : 18-06-03 15:21

De nye Varmkant Energiruder på http://www.termoruder.dk/

Ulrik W.