Juan Carlos.
Fra : Henning B Jensen

Dato : 17-06-03 21:46

Juan Carlos.

Det var kunstnernavnet på en dansk harmonikavirtuos. Har nogen kendskab til
ham?
Jeg ved kun at han var fra Vestlolland, samt at han har optrådt i radioen
(og måske også TV?).

Henning Jensen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 18-06-03 14:10

> [...]
> ham?
> Jeg ved kun at han var fra Vestlolland, samt at han har optrådt i radioen

********
Har du spurgt på Danmarks Radio?
De er til tider flinke til at hitte frem.
Selv har de hjulpet mig med en slægtnings erindringer indtalt på bånd, sendt
1953.
Hilsen Flemming.

Fra : amatis

Dato : 18-06-03 17:22

http://www.kandu.dk/

Fra : amatis

Dato : 18-06-03 17:22

http://www.sitecenter.dk/harmonika/nostalgi/index.nhtml

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning B Jensen

Dato : 19-06-03 20:22

Tak for billede og godt råd.

Hilsen Henning Jensen

Fra : Stephan_Aller

Dato : 30-12-03 18:42

Juan Carlos, som rigtig hed Carlo Hansen døde desværre d. 14.12.2003, 76
år gammel.
Jeg havde ham som spillelærer fra 1990-2003.

Han var ansat i Danmarks Radio indtil 1973, har tidligere været bosat på
Caribien, USA og i Sverige.
Boede indtil 1982 i Ølstykke. Fra 1982-2003 i Skibby (ved Roskilde).

Han havde harmonikaorkesteret "Titanobanden", som blev oprettet i 1982
og som stadig spiller sammen. Hovedparten af spillerne er stadig dem
tilbage fra 1982.
Til gengæld aner jeg altså intet om, at han skulle have boet på
Lolland...
Vil du vide mere, er du meget velkommen til at skrive tilbage.

Venlig hilsen
Stephan Aller

http://www.kandu.dk/