Sløv maxi..
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-03 19:21

Hejsa,

Min puch maxi er begyndt at blive meget sløv, og den kører ikke så hurtigt
som den skulle (knap 24 km/t) hvad kan der være galt?

MVH

Kasper

Fra : kion

Dato : 17-06-03 19:32

hvordan ser det ud med kompresionen??

/kion

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-03 19:38

ja det ved jeg ikke.. den er ikke sp hår at starte.. har også tænkt over om
stmplet passer til resten, eller omvendt..

kunne det være en mulighed??

MVH

Kasper

Fra : kion

Dato : 17-06-03 19:46

> kunne det være en mulighed??

ja

har du prøvet bare a sætte et nyt tændrør i??

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-03 20:29

hele tændningssættet er skiftet..

Men jeg må jo prøve at undersøge om det kan være stemplet der er dårligt..

Fra : Tim Sørensen

Dato : 17-06-03 21:08

"Kasper" <sgbrb> wrote
> Min puch maxi er begyndt at blive meget sløv, og den kører ikke så hurtigt
> som den skulle (knap 24 km/t) hvad kan der være galt?

Meget velbeskrevet. Og løsningen: Tank den.

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Lars Hansen

Dato : 17-06-03 21:23

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "Kasper" <sgbrb> wrote

Hvis hele tændnings systemet er skiftet er I/du så sikker på den står
ordentligt i tændningen, det har nemlig rigtig meget at sige
passer dette ikke går den dårligt...!!

Lars

Fra : Calle.

Dato : 18-06-03 11:59

Kasper wrote:
> Hejsa,
>
> Min puch maxi er begyndt at blive meget sløv, og den kører ikke så
> hurtigt som den skulle (knap 24 km/t) hvad kan der være galt?

brænd potten ud, den er garanteret sodet til
--
Calle