Hvor køber i jeres tun dele
Fra : Thor

Dato : 17-06-03 13:19

Hvor køber i jeres tun dele, til knallerter og ikke til scottere.... og ikke
www.protuna.dk den kender alle vel...

Fra : kion

Dato : 17-06-03 13:24
Fra : Thor

Dato : 17-06-03 16:20

> www.west-import.dk

har lige kigget lidt der inde...
er denne udstødning en tun udsødning...
http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2831&vare_id=100586

Fra : kion

Dato : 17-06-03 16:45

> er denne udstødning en tun udsødning...

http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2831&vare_i
d=100586

ja det vil jeg tror.. det er ca det samme som en proma legal til scooter..

Fra : Thor

Dato : 17-06-03 17:57

> ja det vil jeg tror.. det er ca det samme som en proma legal til
scooter..

hmmm.. så kan jeg da bedre forstå hvorfor min knallert som jeg troede var
lovlig køre 50, med kun en gearing på det foreste tandhjul...

Dejligt... hvad kan jeg ellers sige

Fra : Holger Danske

Dato : 30-06-03 14:13

"kion" <kion@mail.dk> skrev i en meddelelse
> www.west-import.dk

Få dele til knallerter, og halvdyre !

> www.knallert.com = kg-import

Ingen knallert dele, men masser til scootere !!

Er der ikke blevet set at Thor spurgte efter knallertdele, og ikke
scooterdele !???

Allan

Fra : Lars Hansen

Dato : 17-06-03 21:18

"Thor" <dunston@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber i jeres tun dele, til knallerter og ikke til scottere.... og
ikke
> www.protuna.dk den kender alle vel...

Moto-line i tyskland, klart det bedste sted. Betal med tysk moms og det
bedste af det hele de taler DANSK !!

//Lars

Fra : Klaus G.

Dato : 18-06-03 14:53

www.dansk-scootertun.dk

www.scooter-racing.dk

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Freeman^

Dato : 18-06-03 23:19

> [...]
>

> --
> Klaus G. / Seth-Enoch
>
> The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do

Hey..

www.dansk-scootertun.dk har godt levering, men høje priser. ( Høj kvali,
Hebo går man aldrig fejl af hvis man har penge )

www.scooter-racing.dk har ok priser, og fin levering. ( Malossi og Polini,
som de forhandler er gode ting af høj kvalitet )

www.speed.line.dk har gode priser, og god levering. ( Fine varer, mange lidt
billigere ting, men holder godt )

www.msp-tuning.dk har rigtig gode priser, og fin levering. ( Pinasco er
rigtig god kvalitet. Nok en af de bedste på markedet )

www.west-import.dk har dårlige priser, og dårlig levering. ( Dårlige varer,
ville hellere kører lovligt end bruge deres ting )
Freeman^
Stalker powered by Dopller, Pinasco, Top Racing og Italkit

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 20-06-03 16:53

Freeman^ wrote:

> www.west-import.dk har dårlige priser, og dårlig levering. ( Dårlige
> varer, ville hellere kører lovligt end bruge deres ting )

Der er jeg så ikke helt enig. Jeg bestilte onsdag 18-06-03 et Italy Racing
47mm cylinder/stempel til 625,- via nettet - grundet probs med deres shop
(fejl hos TDC) ringede jeg og bestilte istedet... men da det kostede 40,-
mere, fordi det skulle sendes med efterkrav, lod jeg være og ventede i
stedet på at site skulle virke igen. Som sagt så gjort, jeg bestilte og
forventede selvfølgelig levering næste dag, eftersom telefonekspedienten
sagde at det var på lager... men nej, intet cylle om torsdagen, intet cylle
idag :( Okay, ringer til WestImport og hører om sagen "øøhheee... det var
dig der ringede, blah, blah, blah - jo ser du, det er underligt, ordren
ligger her, men jeg har ikke taget den fra..." "okay?", siger jeg så og
sælgeren følger op med at spørge om jeg stadig er interesseret - tjow de
kunne da bare sende det. Derefter lagde jeg på. Så gik der ca. 30sek og min
telefon ringer "Goddag det er ... fra West-Import - vi har ikke flere af det
cylinder på lager, men jeg kan sælge dig et Athena cylinder til samme pris"
"Jow tak" siger jeg... "det lyder fint - tak skal du have - hej!"
Jeg fik da lige mig et Athena 47mm til 173,- under deres normalpris - jeg er
da vældigt glad :)

Fra : H-J M

Dato : 30-06-03 16:20

"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

<Snip>
> [...]
<Snip>
> Jeg fik da lige mig et Athena 47mm til 173,- under deres normalpris - jeg
<Snip>

Italy Racing er et mærke som West Import selv har fundet på.
Bla. kan det nævnes at de sælger en Italy Racing Evo cylinder. Denne
cylinder er en Airsal T6 cylinder hvor mærket er filet af.
Officielt er Italy Racing også ejet af West-Import. Ved deres krumtap er en
Topracing krumtap og sådan er der forsk. ting man kan sammenligne med andre
billigere mærker.
Så du kan risikre at den athena 47mm ikke er bedre overhovedet i forhold til
den Italy Racing cylinder da det sikkert er en og samme produkt under to
navne og priser.
En anden ting er at nogle af cylindrene er 2nd sortering. Har fået fortalt
at han sælger engros til folk. En såkald "Italy Racing Evo" Cylinder (Airsal
T6) i 2nd sortering kan erhverves for ~150kr hvorefter div. cykelhandlere
sælger dem i dyre domme til uvidende.
Ønsker ikke nogen længere debat. Vil bare oplyse om hvad Italy Racing enlig
er..

--
Mvh.
Hans-Jacob