Linksys BEFSX41 erfaringer?
Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 17-06-03 10:41

Hej

Jeg har scannet denne gruppe for brugere af Linksys BEFSX41, men er ikke
blevet helt klar over om man kan "nøjes" med den.

Er firewall funktionaliteten "god nok" i den?
Kører idag Winroute Pro på en maskine der er ved at være overbelastet, så
jeg skal have fundet en erstatnings ting.

Nogen negative ting om produktet?

mvh Lars

http://www.newsfeed.com The #1 Newsgroup Service in the World! >100,000 Newsgroups
---= 19 East/West-Coast Specialized Servers - Total Privacy via Encryption =---

Fra : Lars

Dato : 17-06-03 10:50

Se mit andet indlæg. Jeg er fuldt tilfreds.

*/Lars

News==----

Fra : jens

Dato : 17-06-03 12:36

> Hej
>
> Jeg har scannet denne gruppe for brugere af Linksys BEFSX41, men er ikke
> blevet helt klar over om man kan "nøjes" med den.

Har du også set tråden linksys vs dlink fra 10-6 i denne gruppe ?

Mvh Jens