Du vil altid være den bedste mor for dine ~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-03 08:30

Det er undertitlen på Emilia van Hauens "Myten om den perfekte mor" der
ifølge Politikens boganmeldelse d.d. er MÆGTIG GOD

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-03 09:00

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> Det er undertitlen på Emilia van Hauens "Myten om den perfekte mor" der
> ifølge Politikens boganmeldelse d.d. er MÆGTIG GOD

Fra bogen

1. Sten til sin far(Sten og Stoffer tegneserien
Må jeg tænde ild i huset
NEJ

2. Må jeg spise et kilogram snacks
NEJ

3. Må jeg være oppe til midnat på hverdag?
NEJ

Hav ikke dårlig samvittighed ved NEJ

Overvej om du lader dig tyrranisere af egen ked-af-det-hed

( BW : giv frihed en chance når ikke farligt - er barnet under tæt
overvågning, kan man selv vedr 1. nøjes med at sige "Gør hvad du syns er
rigtigt" Forbuden frugt smager bedst.)