Knap til at vælge siden som startside
Fra : sU][C][DE

Dato : 16-06-03 20:53

Jeg vil gerne have en knap på min hjemmeside, der gør at min side
bliver vist hver gang de besøgendes browservinduer åbnes. Men
hvordan gør man det?

jeg vil også gerne vide hvordan man eventuelt gør at den skifter
automatisk.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 16-06-03 21:11

sU][C][DE wrote:
> [...]
> hvordan gør man det?
>
> jeg vil også gerne vide hvordan man eventuelt gør at den skifter

NEJ!
Du skal ikke bestemme min startside, hvorfor tror du at du må det?
Det er et helvede for dem som ikke selv kan rette op på det pis du laver ved
de besøgendes maskine.

Jeg bruger selv Opera, og er derfor fri for sådanne hacks.
Tænk dig om. Hvad ville du sige til at min side lavede den finte og der var
et javascript, som åbnede 134 popupvinduer med porne-sites, som også åbnede
nye vinduer? (forudsat du besøger min side )

Det er ikke smart, og de besøgende vil kun besøge in side En gang
(frivilligt) og aldrig komme tilbage.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-06-03 21:21

sU][C][DE <frederikplum@malkavian.dk> skrev :

>Jeg vil gerne have en knap på min hjemmeside, der gør at min side
>bliver vist hver gang de besøgendes browservinduer åbnes. Men
>hvordan gør man det?

<!-- Start på gør til Startside i IE -->
<!--    Sæt dette script, hvor du ønsker det på din hjemmeside
   og når en gæst på din side, behøver de kun at klikke på
linket
   for at gøre siden til Startside.
   Netscape- og Operabrugere bliver ikke tilbudt muligheden.
-->
<!--[if IE]>
<a HREF
onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('http://usenet.dk');">
style="cursor: hand; text-decoration: underline">Gør Usenet.dk
til din startside - et godt valg!</span></a>
<![endif]-->

Erstat teksten med en billedknap.

>jeg vil også gerne vide hvordan man eventuelt gør at den skifter
>automatisk.

Vil du ha' et script som gør, at startsiden automatisk bliver sat
til din, når de besøger din hjemmeside?

Ovennævnte har jeg forhåbentlig misforstået.

--
Knud