Sandkassesand???
Fra : Frank Horsøe

Dato : 16-06-03 19:00

Findes der noget specielt sand til sandkassen, eller tager man bare noget af
det naboen bruger når han lægger fliser til indkørsel?
Jeg synes selv at det til fliser afgiver en lille smule farve.
Hvad med sand fra stranden?

MVH Frank

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 16-06-03 19:54

Frank Horsøe skrev:
> [...]
> det naboen bruger når han lægger fliser til indkørsel?
> Jeg synes selv at det til fliser afgiver en lille smule farve.

Sandet fra stranden må man skam ikke bare slæbe med hjem.
Her i Vejle har en gut der kalder sig sandmanden, han har alle typer
ligefra perlegrus og stabiltgrus til sandkassesand. Han leverer det i
engangs-storsække a´ en m3.
Der må være en lignende leverandør i dit nærområde.

Marianne Feddersen

Fra : Helle

Dato : 16-06-03 20:22

Hejsa

"> Findes der noget specielt sand til sandkassen, eller tager man bare noget
af
> det naboen bruger når han lægger fliser til indkørsel?

Vi køber sand i den lokale trælast - i nogle kraftige plasticsække.

Det, som naboen skal bruge til indkørslen har ligget på vejen i nogle dage,
og er med garanti brugt som kattetoilet.
Af samme grund er der selvfølgelig låg på sandkassen ...

Helle

Fra : Jens og Jannie

Dato : 16-06-03 21:50

Frank Horsøe wrote:
> [...]
> noget af det naboen bruger når han lægger fliser til indkørsel?
> Jeg synes selv at det til fliser afgiver en lille smule farve.

Du skal ikke bruge rød sand, det naboen bruger til at lægge fliser i, for
det sviner frygteligt, som min. skal du bruge vasket sand, men stransand er
da det bedste.

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-03 20:51

pas på med trælasterne, der er MEGET store prisforskelle.

købte mit i den lokale, huske ikk epris , andet end at jeg så det en del
billigere siden.

købte i 25kg plastposer, gennemsigtigt.