Drivhus, hvor købes vindue?
Fra : MAndersen

Dato : 16-06-03 16:16

Jeg har et drivhus som jeg var overbevist om var et Juliane.

Størrelsen er ca. 9 kvm. og glassene er 61x61 cm. en skydedør der trækkes
til højre. Drivhuset er lavet af aluminium. I det lokale byggemarked kan de
ikke hjælpe, idet de har fået oplyst at der kun findes et vinduesprofil til
Juliane, og det er alt, alt for stor i profilen.

Gode gæt og evt. links der kan give et hint om hvilket drivhusfabrikat det
er modtages gerne.

Der har været monteret 2 vinduer i drivhuset, men de er blevet erstattet af
alm. glas.

mvh
MAndersen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 16-06-03 16:36

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er modtages gerne.
>
> Der har været monteret 2 vinduer i drivhuset, men de er blevet erstattet

Jeg købte 2 glas til mit (kender ikke mærket) i Bilka de måler 61X61 og
koster 35,- pr stk.
Ellers prøv den lokale glarmester

Mvh
Thomas Nørgaard
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 16-06-03 16:41

Thomas Nørgaard wrote:
> Jeg købte 2 glas til mit (kender ikke mærket) i Bilka de måler 61X61
> og koster 35,- pr stk.
> Ellers prøv den lokale glarmester

Som jeg læser det spørges der på vinduer og ikke på glas.

Ebbe

Fra : MAndersen

Dato : 16-06-03 16:42

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Jeg købte 2 glas til mit (kender ikke mærket) i Bilka de måler 61X61 og
> [...]

Glassene er ikke problemet, problemet er selve vinduesrammen som skal sidde
på drivhuset.

mvh
MAndersen

Fra : M@rk

Dato : 16-06-03 19:18

Mon, 16 Jun 2003 17:15:44 +0200, berigede "MAndersen"
<nospam@tdcadsl.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Størrelsen er ca. 9 kvm. og glassene er 61x61 cm. en skydedør der trækkes
>til højre. Drivhuset er lavet af aluminium.

Kunne det mon være et "Halls Universal 128"?
(http://www.opj.dk/universal.html)

>Gode gæt og evt. links der kan give et hint om hvilket drivhusfabrikat det
>er modtages gerne.

Well, her var så mit bud

Held og lykke

/Mark

Fra : MAndersen

Dato : 16-06-03 21:32

"M@rk" <unknown@vosborg.invalid> skrev i en meddelelse
> Mon, 16 Jun 2003 17:15:44 +0200, berigede "MAndersen"
> <nospam@tdcadsl.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

> Kunne det mon være et "Halls Universal 128"?
> [...]
Det var da imponerende. Nu har jeg ledt og ledt og søgt og søgt. Det er et
Halls. Tak for hjælpen.

mvh
MAndersen

Fra : Mark Schiller

Dato : 17-06-03 09:49

Mon, 16 Jun 2003 22:32:15 +0200, berigede "MAndersen"
<nospam@tdcadsl.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Det var da imponerende. Nu har jeg ledt og ledt og søgt og søgt. Det er et
>Halls. Tak for hjælpen.

Anytime - du kan sagtens bruge mange af stumperne fra Juliane til Halls
og skulle du mangle noget "specielt", så har jeg fundet Halls-stumper i
flere forskellige byggemarkeder

/Mark